تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور | WooCommerce Password Protected Categories

 نسخه: 2.7.5 
11 مهر 1403
16 مهر 1403
66
1

قیمت اصلی 349,000 تومان بود.قیمت فعلی 104,700 تومان است.

امتیاز خریداران:
0 از 5.0
0000
0203ساعت
5758دقیقه
4142ثانیه
در حال بارگذاری ...

افزونه WooCommerce Password Protected Categories یک پلاگین برای محافظت و رمزگذاشتن روی دسته های محصولات ووکامرس برای محافظت از محصولات با رمز عبور است. این افزونه این امکان را به شما می دهد تا دسترسی به برخی از کاربران و نقش های کاربری را محدود کنید و یا یک رمز عبور مخفی ایجاد کنید. همچنین این افزونه برای سایت هایی که امکان عمده فروشی خصوصی و یا محصولات خاصی در سایت خود می فروشند بسیار مناسب و ایده آل است. با این افزونه می توانید تعیین کنید تا محصولات خصوصی سایت شما را فقط کاربرانی بتوانند خریداری کنند که رمز عبور را وارد کنند و در غیر این صورت نتوانند محصول را خریداری کنند.

افزونه WooCommerce Password Protected Categories دارای ویژگی محافظت دسته ها برای کاربران خاص سایت شما است. این افزونه دارای قابلیت سفارشی سازی هدینگ و پیام محافظت دسته است که به شما این امکان را می دهد تا به وسیله پیام به کاربران اطلاع دهید محتوا با رمز عبور محافظت شده است و برای مشاهده آن باید رمز عبور را وارد کنند. همچنین دارای امکان نمایش صفحه ورود سفارشی یا ورود وردپرس است که شما می توانید انتخاب کنید. با امکان نمایش صفحه ورود یا نمایش یک خطا برای کاربران مهمان و امکان محافظت دسته ها برای نقش های کاربری خاص می توانید محافظت از دسته ها را در سایت خود بیشتر کنید.

ویژگی های افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور | WooCommerce Password Protected Categories

  • برای هر مشتری یک منطقه خصوصی ایجاد کنید.
  • محصولات خصوصی را به هر مشتری بفروشید که با رمز عبور یا ورود به حساب محافظت می شود.
  • ایده آل برای عکاسان، مدارس، باشگاه های ورزشی و سایر صنایع.
  • صفحه ورود به سیستم خصوصی، هر مشتری را به محصولات مخفی خود هدایت می کند.
  • عمده فروشی یا فروشگاه فقط برای اعضا.
ویژگی های افزونه WooCommerce Password Protected Categories
ویژگی های افزونه WooCommerce Password Protected Categories
  • یک منطقه مخفی برای مشتریان یا اعضای B2B ایجاد کنید.
  • فقط برای افرادی که رمز عبور یا نقش کاربری صحیح دارند قابل دسترسی است – مشتریان خود را از قبل تأیید کنید.
  • نیازی به ایجاد یک فروشگاه عمده فروشی جداگانه نیست.
تنظیمات افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور
تنظیمات افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور
  • حفاظت ریز دانه.
  • برای شما و مشتریانتان آسان است: آنها فقط وارد حساب کاربری خود می شوند یا رمز عبور را وارد می کنند.
  • به صورت اختیاری دسته های محافظت شده را از منوها و ویجت ها پنهان کنید.
  • محدود کردن دسته‌های ووکامرس (از جمله زیر مجموعه‌ها) بر اساس رمز عبور، نقش یا حتی کاربران فردی.
پیش نمایش کاربری افزونه رWooCommerce Password Protected Categories
پیش نمایش کاربری افزونه رWooCommerce Password Protected Categories
حفاظت در افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور
حفاظت در افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور

سوالات متداول افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور | WooCommerce Password Protected Categories

  1. افزونه WooCommerce Protected Categories چگونه کار می کند؟
    این یک گزینه “Visibility” برای هر دسته ارائه می دهد (مشابه با پست ها و صفحات) که به شما امکان می دهد دید را تنظیم کنید. شما می توانید انتخاب کنید که آیا رمز عبور هر دسته WooCommerce محافظت شده، خصوصی یا محدود به نقش های کاربری خاص وردپرس یا حساب های کاربری فردی باشد. این باعث می شود که آن را جامع ترین افزونه حفاظتی WooCommerce در بازار باشد.این افزونه گزینه های اساسی ساخته شده در وردپرس را بهبود می بخشد و به شما این امکان را می دهد که از کل دسته ها و همه محصولات آنها در یک حرکت محافظت کنید. همچنین گزینه‌های حفاظتی اضافی را اضافه می‌کند تا بتوانید دسته‌ها و محصولات آن‌ها را به کاربران یا نقش‌هایی که وارد سیستم شده‌اند محدود کنید. این نه تنها در زمان صرفه جویی می کند، بلکه راه حل کامل تری نسبت به محافظت با رمز عبور هر محصول به صورت جداگانه است.
  2. دسته های محافظت شده با رمز عبور WooCommerce چگونه کار می کنند؟
    اگر یک دسته WooCommerce را با رمز عبور محافظت کنید، کل دسته و محصولات موجود در آن دسته را قفل می کند. کاربران باید یک رمز عبور صحیح وارد کنند تا صفحه دسته یا هر محصولی را در آن دسته یا زیر مجموعه های آن مشاهده کنند. هر دسته می تواند یک یا چند کلمه عبور منحصر به فرد داشته باشد و شما می توانید از هر تعداد دسته که دوست دارید محافظت کنید.هنگامی که یک رمز عبور صحیح برای یک دسته وارد شد، قفل آن دسته را باز می کند تا خود صفحه دسته و هر محصولی در دسته قابل مشاهده باشد و بتوان آن را خریداری کرد.
  3. دسته های محافظت شده از کاربران و نقش WooCommerce چگونه کار می کنند؟
    می‌توانید هر یک از دسته‌های محصول خود را طوری تنظیم کنید که فقط برای کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند یا کل نقش‌های کاربر در دسترس باشد. به سادگی این گزینه را برای دسته انتخاب کنید و یک یا چند نقش/کاربر را انتخاب کنید.مشتریانی که نقش یا کاربر مناسبی دارند، به‌طور خودکار می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود به دسته دسترسی پیدا کنند.
  4. آیا می توانم دسته بندی محصولات محافظت شده را از فروشگاه عمومی خود پنهان کنم؟
    به‌طور پیش‌فرض، دسته‌ها و محصولات محافظت‌شده ووکامرس در فروشگاه عمومی فهرست می‌شوند، اما مشتریان برای دسترسی به آنها باید رمز عبور صحیح را وارد کنند.اگر ترجیح می دهید، می توانید دسته بندی های محافظت شده (و محصولات آنها) را به طور کامل از فروشگاه پنهان کنید. به سادگی تیک کادر صفحه تنظیمات افزونه را بردارید. این کار آنها را از فروشگاه اصلی شما و مکان های دیگر مانند محصولات مرتبط و ابزارک های نوار کناری پنهان می کند.همچنین می‌توانید کنترل کنید که پیوندهای دسته‌های محافظت‌شده در منوهای پیمایش ظاهر شوند یا خیر. بازدیدکنندگان عمومی هرگز نمی دانند که دسته بندی های پنهان شما و محصولات آنها وجود دارد!
  5. آیا می توانم یک فروشگاه عمومی و عمده فروشی در همان وب سایت داشته باشم؟
    WooCommerce Protected Categories برای ایجاد یک فروشگاه عمده فروشی خصوصی که در کنار فروشگاه عمومی شما اجرا می شود، محبوب است. با این حال، به طور خاص برای عمده فروشی ساخته نشده است و ممکن است افزونه عمده فروشی اختصاصی ما – WooCommerce Wholesale Pro را ترجیح دهید. WooCommerce Wholesale Pro دارای ویژگی های اضافی زیادی برای عمده فروشی است، از جمله:فرم ثبت نام عمده فروشی (با یا بدون اعتدال).
    صفحه ورود عمده فروشی اختصاصی.
    نقش عمده فروشی نامحدود.
    همان محصولات را به مشتریان عمومی و عمده فروشی بفروشید، در حالی که به هر فرد قیمت مناسب را برای نقش خود نشان دهید.
    با افزونه WooCommerce Product Table ما برای ایجاد فرم های سفارش عمده فروشی سریع یک صفحه ای کار می کند.
  6. آیا می توانم دسته بندی های ووکامرس مخصوص مشتری ایجاد کنم؟
    بسیاری از افراد از دسته‌های محافظت شده ووکامرس برای فروش محصولات پنهانی استفاده می‌کنند که فقط برای یک مشتری در دسترس هستند. به عنوان مثال، عکاسان از آن برای فروش عکس هایی که برای هر مشتری شخصی است استفاده می کنند.برای هر مشتری یک یا چند دسته مخفی ایجاد کنید و یا با رمز عبور از آن محافظت کنید یا آن را در یک حساب کاربری خاص قفل کنید.برای دسته های محافظت شده با رمز عبور WooCommerce، مشتری از فرم ورود به سیستم مرکزی استفاده می کند و به طور خودکار به دسته پنهان خود هدایت می شود. برای دسته‌های محافظت شده از کاربر، دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه هدایت هر مشتری به دسته خصوصی خود پس از ورود به حساب خود ارائه کرده‌ایم.
  7. آیا با زیر مجموعه ها کار می کند؟
    بله، این افزونه با زیر مجموعه های ووکامرس سازگاری کامل دارد. از یک دسته والد محافظت کنید و همه زیر مجموعه‌های آن (و محصولاتشان) به طور خودکار به همین ترتیب محافظت می‌شوند.مزیت این است که اگر دسته بندی های سلسله مراتبی دارید، مجبور نیستید از هر زیرمجموعه به صورت جداگانه محافظت کنید – فقط از دسته والد محافظت کنید و می توانید ادامه دهید.
  8. اگر محصول من در بیش از یک دسته باشد چه؟
    WooCommerce Protected Categories در صورت امکان یک رویکرد امن را اتخاذ می کند. اگر محصولی در دو دسته باشد – یکی عمومی و دیگری محافظت شده – محصول همچنان محافظت می شود، حتی اگر از دسته عمومی قابل دسترسی باشد. اگر می‌خواهید همان محصول را در یک دسته عمومی و محافظت شده بفروشید، توصیه می‌کنیم از افزونه رایگان Duplicate Post برای کلون کردن سریع محصولات خود استفاده کنید.هر محصول فقط می تواند در یک دسته بندی محافظت شده با رمز عبور باشد. می‌توانید یک محصول واحد را به دسته‌های چند کاربر یا نقش محافظت شده اضافه کنید.
  9. آیا می توانم کل فروشگاه ووکامرس خود را خصوصی کنم؟
    بله! به سادگی از تمام دسته های خود محافظت کنید. با این حال، ممکن است به جای آن از افزونه فروشگاه خصوصی WooCommerce اختصاصی ما استفاده کنید.
  10. آیا به زبان من کار می کند؟
    می‌توانید از افزونه دسته‌های محافظت‌شده وردپرس ما با اکثر افزونه‌های چندزبانه از جمله WeGlot، TranslatePress و WPML استفاده کنید. این کار ترجمه صفحه ورود و دسته های محافظت شده خود را به هر زبانی آسان می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزونه محافظت از دسته های ووکامرس با رمز عبور | WooCommerce Password Protected Categories”

= 2.7.5 =
تاریخ انتشار 19 سپتامبر 2024

* رفع: تضاد قابلیت مشاهده دسته‌های محافظت شده ووکامرس با فروشگاه خصوصی ووکامرس
* توسعه دهنده: تست شده تا WP 6.6.2 و WooCommerce 9.3.2

= 2.7.4 =
تاریخ انتشار 28 اوت 2024

* رفع: مشاهده دسته بندی صفحه فروشگاه عمده فروشی برای محصولات محافظت شده
* توسعه دهنده: تست شده تا WP 6.6.1 و WooCommerce 9.2.3

آیا سایت شما دارای نماد اعتماد اطمینان می باشد !؟

پاسخ : بله، سایت سَمَندون دارای نماد اعتماد اونم دو ستاره می باشد و همچنین دارای نماد اطمینان از سایت سرآمد نیز می باشد، که همه اینها به جهت اطمینان خریداران از خرید امن آنها می باشد، جهت مشاهده نمادهای اعتماد وبسایت کافیس به پاورقی پایین همین صفحه مراجعه کنید و بر روی لوگوهای اعتماد مورد نظر کلیک کنید تا مجوز دریافتی وبسایت ما را مشاهده نمائید.

آیا محصولات شما سالم و اورجینال می باشند !؟

پاسخ : بله کاملا، همه محصولاتی که در سَمَندون قرار داده می شود کاملاً تست شده اند و کاملا سالم و اورجینال می‌باشند، ممکن است در برخی موارد نسخه ای از محصولات مشکلاتی داشته باشد که این مشکل از طرف نویسنده و سازنده پلاگین و قالب است که معمولا این موارد در بروزرسانی های بعدی محصول توسط طراح برطرف می شود.

آیا دسترسی به فایل محصولات همیشگی می باشد !؟

پاسخ : بله کاملا، دسترسی به فایل محصولات برای خریداران مادام العمر می باشد و به راحتی می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود فایل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

آیا محصولات خریداری شده پشتیبانی می شوند !؟

پاسخ : بله، تمامی محصولات خریداری شده دارای 6 ماه پشتیبانی کاملا رایگان از سوی وبسایت سَمَندون می باشد و وبسایت سَمَندون در هر شرایطی در طول 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با مشتریان خود خواهد بود و به حل مشکلات احتمالی و راهنمایی آن‌ها می‌پردازد.

آیا محصولات برای کار کردن نیاز به لایسنس دارند !؟

پاسخ : قربان برای کارکردن نیازی به لایسنس نیست، اگر کار کردن افزونه نیاز به لایسنس داشت شما اصلا نمیتونستید وارد مدیریت افزونه بشید، لایسنس برای دریافت بروزرسانی می باشد که ما بروزرسانی ها رو از طریق پنل کاربریتون در اختیارتون میذاریم و شما میتونید نسخه های جدید رو از پنلتون در سایت ما دانلود و نصب بکنید.

با کدام کارت‌های بانکی می‌توانم خرید کنم !؟

پاسخ : امکان خرید با همه کارت های بانکی عضو شتاب میسر است. و محدودیتی در نوع بانک یا کارت بانکی وجود ندارد.

آیا نصب محصولات خریداری شده رایگان است !؟

پاسخ : بله کاملا، در صورتی مشتری به هر دلیلی نتواند محصولی را نصب کند بعد از خرید کافیست آدرس سایت خود به همراه اطلاعات ورود به محیط مدیریت سایت را برای پشتیبانی در یک تیکت ارسال کند تا اینکار برای خریدار بصورت کاملا رایگان انجام شود.

آیا امکان حذف کپی رایت قالب‌ها و محصولات وجود دارد !؟

پاسخ : بله،‌ این مورد در سََمندون مانعی ندارد. همچنین وبسایت سَمَندون در صورت درخواست خریدار، بصورت کاملا رایگان این کار را برای خریدار انجام می‌دهد.

آیا محصولات دارای آموزش می باشند !؟

پاسخ : بله، اکثر محصولات دارای دارای فایل مستندات اصلی خود هستند و برخی‌ دیگر نیز دارای آموزش ویدیوئی نحوه نصب و کار با محصول می باشند.

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از سَمَندون را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط سَمَندون طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول  رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت جدید

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه