تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور

آموزش فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور
آموزش فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور

فهرست مطالب آموزش فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور

آیا به دنبال راهی برای فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور هستید؟ در بعضی شرایط لازم است تا به کاربران اطلاع دهید که وبسایت شما آماده یا در دست به روز رسانی است و یا به آنها پیام خاصی بدهد. می توانید هر یادداشتی را اضافه کنید. که به بازدیدکنندگان شما کمک کند تا از وبسایت یا کسب و کار شما مطلع شوند. هدف اصلی حالت به زودی (به زودی (Coming Soon)) این است که به کاربران اطلاع دهد که به زودی در دسترس خواهید بود. گاهی اوقات صاحبان وبسایت در مورد حالت نگهداری و حالت به زودی گیج می شوند.

حالت نگهداری و حالت به زودی یکسان نیست. تفاوت عمده ای بین این دو حالت وجود دارد. حالت های به زودی نشان می دهد که وبسایت شما در حال به روز رسانی است و به زودی فعال خواهد شد. حالت نگهداری به این صورت است که شما وبسایت خود را به روز رسانی کرده اید اما در حال حاضر به هر دلیلی تحت تعمیر یا دچار اختلالی شده است. با استفاده از قسمت های ویرایشگر المنتور می توانید به راحتی حالت به زودی را برای وبسایت خود فعال کنید. المنتور دارای ویژگی های است که به شما کمک می کند.

حالت به زودی را فعال کنید. می‌ توانید از ویژگی به زودی (Coming Soon) برای نسخه رایگان المنتور نیز استفاده کنید، بنابراین نیازی به دریافت نسخه پرمیوم برای آن ندارید. در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد تا با ساده ترین روش ممکن فعال کردن حالت به زودی را در المنتور یاد بگیرید.

نکته : برای خرید افزونه المنتور پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور

قدم اول

ما به راحتی می توانیم با انتخاب قالب هایی که توسط ویرایشگر المنتور ارائه میکند، یک قالب به زودی ایجاد کنیم. المنتور مجموعه ای مفید از قالب ها را دارد. راحت ترین کار این است که از این قالب ها برای این کار استفاده کنید. اگر بخواهید، می توانید قالب به زودی را از صفر خودتان طراحی کنید. اما استفاده از این قالب و تغییر آن راحت ترین کار می باشد.  برای ایجاد یک قالب جدید باید به مسیر قالب ها  >  افزودن جدید بروید.

نحوه فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور
نحوه فعال کردن حالت به زودی (Coming Soon) در المنتور

سپس یک پنجره پاپ آپ باز می شود و از آنجا نوع قالب را صفحه انتخاب کرده و نام صفحه را به زودی می ‌گذارید و سپس روی دکمه ایجاد قالب کلیک کنید. سپس از آنجا، ما را به قسمت ویرایش صفحه المنتور هدایت می کند، جایی که می توانید قالب به زودی را در آنجا بسازید. برای استفاده از قالب آماده روی آیکون پوشه کلیک کنید و در کتابخانه قالب های المنتور به زودی (Coming Soon) را جستوجو  کنید.

ایجاد قالب آماده به زودی در المنتور
ایجاد قالب آماده به زودی در المنتور

برای پیاده سازی قالب بر روی دکمه درج کلیک کنید سپس می توانید متن، سبک و تصاویر را در صورت تمایل تغییر دهید. تصویر زیر چیزی است که قالب به زودی در ابتدا به نظر می رسد. شما می توانید تمام محتوا، تصاویر، رنگ و سبک را به دلخواه خود جایگزین کنید. هنگامی که ویرایش شما کامل شد، روی دکمه انتشار از پایین داشبورد کلیک کنید.

انتشار قالب آماده در المنتور
انتشار قالب آماده در المنتور

قدم دوم

اکنون قالب شما آماده است، باید آن را از قسمت تنظیمات فعال کنیم. به مسیر  المنتور >  ابزارها > حالت تعمیر بروید. از قسمت تعمیر، قالب حالت به زودی شما به عنوان پیش فرض تنظیم می شود. در این قسمت می‌ توانید دسترسی را تنظیم کنید و قالب حالت به‌ زودی را که ایجاد کرده ‌اید انتخاب کنید. فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

فعال کردن قالب آماده به زودی در المنتور
فعال کردن قالب به زودی در المنتور

توجه داشته باشید زمانی که حالت به زودی شما روشن است. اگر هر کاربری به وبسایت شما مراجعه کند، قالب به زودی را مشاهده خواهد کرد.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه