تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

پکیج درگاه های پرداخت بین المللی گرویتی فرمز | Gravity Forms eCommerce Addons

 نسخه: 2.8.17 
2 مهر 1403
5 مهر 1403
32
1

Original price was: 339,000 تومان.Current price is: 101,700 تومان.

امتیاز خریداران:
0 از 5.0
0000
1617ساعت
0203دقیقه
2728ثانیه
در حال بارگذاری ...

پکیج Gravity Forms eCommerce Addons شامل درگاه ها پرداخت خارجی و بین المللی گرویتی فرمز مانند 2Checkout، Authorize.net، Mollie، Square، Stripe و Paypal است. افزونه گرویتی فرمز برای پرداخت در فرم های خود نیازمند درگاه پرداخت می باشد تا بتوانید در فرم های خود پرداخت را داشته باشید، در خود سایت گرویتی فرمز تعدادی درگاه پرداخت خارجی و بین المللی برای گرویتی ساخته شده است تا این قابلیت را برای شما فراهم کند تا بتوانید پرداخت با درگاه های پرداخت بین المللی داشته باشید.

پکیج Gravity Forms eCommerce Add-ons شامل افزونه Gravity Forms 2Checkout Add-On، افزونه Gravity Forms Paypal Checkout Add-On، افزونه Gravity Forms Authorize.Net Add-On، افزونه Gravity Forms Mollie Add-On، افزونه Gravity Forms Square Add-On و افزونه Gravity Forms Stripe Add-On می باشد و شما میتوانید قابلیت پرداخت با این درگاه های پرداخت خارجی و بین المللی را داشته باشید و فرم های خود را بین المللی کنید.

نکات بسیار مهم:

  1. این افزونه ها مخصوص درگاه های وبسایت های زبان انگلیسی و خارجی میباشند و مناسب سایت های ایرانی نمی باشد. به همین علت این افزونه ها فارسی سازی نشده اند و به صورت زبان انگلیسی و نسخه بدون دستکاری از سایت گرویتی می باشند.
  2. وبسایت سمندون پشتیبانی فنی روی این محصول ندارد و ارائه این افزونه ها صرفا فقط شامل ارائه آپدیت از سمت ما می باشد و شامل پشتیبانی فنی برای محصول نمی باشد.

ویژگی های پکیج درگاه های پرداخت بین المللی گرویتی فرمز | Gravity Forms eCommerce Add-ons

افزونه Gravity Forms 2Checkout Add-On (نسخه: 2.3.0): با افزودنی Gravity Forms 2Checkout، می‌توانید به راحتی پرداخت‌هایی را از بیش از 200 کشور بپذیرید، و آن را برای هر کسب‌ و کاری که میخواهد محصولات یا خدماتی را به مشتریان در سراسر جهان بفروشد، مناسب است.

  • پشتیبانی از بیش از 45 روش پرداخت: افزونه Gravity Forms 2Checkout از طیف گسترده ای از روش های پرداخت پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما همیشه می توانند از روش انتخابی خود استفاده کنند. فقط به این دلیل که مشتری شما ترجیح می دهد کارها را کمی متفاوت انجام دهد، فروش ارزشمند خود را از دست ندهید!
  • بیش از 100 ارز مختلف: به لطف دیدگاه جهانی 2Checkout، مشتریان شما می توانند به راحتی با ارز مورد نظر خود پرداخت کنند. با پشتیبانی از بیش از 100 گزینه ارز مختلف، 2Checkout به مشتریان شما امکان می دهد بدون هیچ گونه سردرگمی در مورد نرخ تبدیل، با ارز محلی خود پرداخت کنند.
  • پرداخت به بیش از 30 زبان: 2Checkout از بیش از 30 زبان در درگاه پرداخت خود پشتیبانی می کند. محصولات خود را به راحتی به مشتریان در سراسر جهان به زبان مادری آنها ارائه دهید!
  • پرداخت های اشتراک: آیا خدمات اشتراکی را در سایت وردپرس خود ارائه می دهید؟ سپس افزونه 2Checkout برای شما مناسب است. با قابلیت پرداخت اشتراک که در افزونه 2Checkout تعبیه شده است، مشتریان شما هرگز پرداختی را از دست نخواهند داد!
افزونه Gravity Forms Authorize.Net Add-On
افزونه Gravity Forms Authorize.Net Add-On

افزونه Gravity Forms Authorize.Net Add-On (نسخه: 2.11): کسب و کار خود را با Gravity Forms و Authorize.Net رشد دهید! با افزودنی Gravity Forms Authorize.Net میتوانید پرداخت‌های کارت اعتباری را به همراه هر داده اضافی که نیاز دارید، مستقیماً در وبسایت وردپرس خود ثبت کنید.

  • پذیرش پرداخت های آنلاین: با Gravity Forms و Authorize.Net، می توانید پرداخت های کارت اعتباری را در وب سایت خود سریع و بدون دردسر انجام دهید. چه بخواهید پرداخت های یکباره برای محصولات یا خدمات را بپذیرید، یا اشتراک های مکرر را برای عضویت های ماهانه یا کار مداوم تنظیم کنید، همه اینها با Authorize.Net امکان پذیر است.
  • ویژگی های پیشرفته: در اینجا فقط تعدادی از ویژگی های متعدد گنجانده شده در افزونه Gravity Forms Authorize.Net آورده شده است…
  • همه روش‌های پرداخت اصلی تحت پوشش – Authorize.Net همه کارت‌های اعتباری و نقدی اصلی را می‌پذیرد: هر زمان و از هر کجا پرداخت کنید!
  • پرداخت‌های یک‌ باره: هنگام ارسال فرم، پرداخت‌ها را به‌طور خودکار با Authorize.Net دریافت کنید.
  • تنظیم اشتراک‌ها: اشتراک‌های مکرر مشتریان خود را از طریق فرمی در وب‌سایت خود ایجاد کنید.
  • ادغام بیشتر با دیگر افزودنی های گرویتی فرمز: افزونه Authorize.Net با تعدادی دیگر از افزونه های مفید Gravity Forms ادغام می شود و به شما امکان می دهد فرم های خود را بیشتر گسترش دهید. این موارد عبارتند از…
  1. افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation فرم خود را طوری پیکربندی کنید که هم پست ایجاد کند و هم پرداخت را بپذیرد. پست فقط در صورت تایید پرداخت ایجاد می شود.
  2. افزونه Gravity Forms User Registration کاربران را در سایت خود ثبت کنید، و برای انجام این کار هزینه ثبت نام دریافت کنید، یا یک اشتراک تکراری تنظیم کنید، همه از طریق یک فرم انجام می شود.
افزونه Gravity Forms 2Checkout Add-On
افزونه Gravity Forms 2Checkout Add-On

  افزونه Gravity Forms PayPal Checkout Add-On (نسخه: 3.5.0): با افزودنی PayPal Checkout Gravity Forms همه چیزهایی را که برای پذیرش موفقیت‌ آمیز پرداخت‌ها در وبسایت وردپرس خود نیاز دارید، از پرداخت یک‌ باره گرفته تا تنظیم اشتراک و بسیاری موارد دیگر، پیدا خواهید کرد.

  • یک راه حل جهانی: با افزودنی PayPal Checkout for Gravity Forms، می توانید پذیرش پرداخت در وب سایت وردپرس خود را ساده کنید. پرداخت ها را در بیش از 100 ارز و در 200 بازار مختلف در سراسر جهان جمع آوری کنید – یک انتخاب عالی برای هر کسی که یک تجارت بزرگ یا کوچک را اداره می کند.
  • ویژگی های پیشرفته: افزونه Gravity Forms PayPal Checkout دارای ویژگی‌ ها و قابلیت‌ هایی است که به شما امکان می‌دهد پرداخت‌ ها را در وب‌سایت خود به گونه‌ ای انجام دهید که برای کسب‌ و کار شما مفید باشد. این موارد عبارتند از…
  1. پرداخت‌های یک‌ باره: هنگام ارسال فرم، پرداخت‌ها را با PayPal Checkout به‌طور خودکار دریافت کنید.
  2. تنظیم اشتراک‌ها: اشتراک‌های مکرر مشتریان خود را از طریق فرمی در وب‌سایت خود ایجاد کنید.
  3. پشتیبانی از بازپرداخت: به سرعت و به راحتی از داشبورد وردپرس خود به مشتری بازپرداخت کنید و به ارائه خدمات چشمگیر به مشتریان کمک کنید.
  4. پشتیبانی از مجوز پرداخت و ضبط: یک پرداخت را مجاز کنید و سپس آن را در تاریخ بعدی ضبط کنید.
  • ادغام بیشتر با افزونه گرویتی فرمز: PayPal Checkout در ارتباط با افزونه های دیگر Gravity Forms و ادغام های شخص ثالث کار می کند. به عنوان مثال می توان…
  1. افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation فرم خود را طوری پیکربندی کنید که هم پست ایجاد کند و هم پرداخت را بپذیرد. پست فقط در صورت تایید پرداخت ایجاد می شود.
  2. افزونه Gravity Forms User Registration کاربران را در سایت خود ثبت کنید، و برای انجام این کار هزینه ثبت نام دریافت کنید، یا یک اشتراک تکراری تنظیم کنید، همه از طریق یک فرم انجام می شود.
افزونه Gravity Forms PayPal Checkout Add-On
افزونه Gravity Forms PayPal Checkout Add-On

افزونه Gravity Forms Stripe Add-On (نسخه: 5.7.1): پلاگین Gravity Forms با استفاده از Stripe به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی پرداخت های کارت اعتباری را اجرا کنید! با افزودنی Gravity Forms Stripe می‌توانید پرداخت‌های یک‌باره را دریافت کنید یا اشتراک‌های پرداخت تکراری را تنظیم کنید.

  • پلتفرم پردازشگر پرداخت قدرتمند: Stripe یک پلت فرم پردازشگر پرداخت محبوب و قوی است که مجموعه ای از ابزارهای پرداخت را برای هر کسب و کار یا صنعتی ارائه می دهد – از خرده فروشان آنلاین و حضوری، مشاغل اشتراکی، پلتفرم های نرم افزاری و بازارها، تا هر چیزی در این بین.
  • یکپارچه سازی بدون درز: Gravity Forms و Stripe به یک انتخاب طبیعی برای مشاغل در سرتاسر جهان تبدیل شده‌اند، زیرا هر دو راه‌اندازی و خدمات کاربرپسند و همچنین امنیت و قابلیت اطمینانی را که برای هر کسب‌وکار با مشتری ضروری است، ارائه می‌کنند. با افزودنی Gravity Forms Stripe میتوانید Stripe را با هر فرمی که در وبسایت وردپرس خود میسازید یکپارچه کنید. در عرض چند دقیقه یک حساب Stripe ایجاد کنید، به راحتی حساب خود را با Gravity Forms یکپارچه کنید، و سپس بلافاصله شروع به پرداخت در سایت خود کنید.
  • ویژگی های پیشرفته: Stripe پرداخت برای محصولات و خدمات در وب سایت شما را به یک فرآیند سریع و آسان تبدیل می کند. در اینجا دلیل…
  1. همه روش‌های پرداخت اصلی پوشش داده می‌شوند: Stripe همه کارت‌های اعتباری و نقدی اصلی، و همچنین Apple Pay و Google Pay را در بیش از 35 کشور در سراسر جهان می‌پذیرد.
  2. پرداخت‌ های یکباره و اشتراک‌ های مکرر: با فرم‌های Stripe و Gravity می‌توانید به راحتی پرداخت‌های یک‌باره را بپذیرید یا اشتراک‌های تکراری را در سایت خود تنظیم کنید.
  3. هزینه های شفاف: با Stripe هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد (بدون هزینه ثبت نام، هزینه های ماهانه و غیره)، بنابراین هیچ شگفتی ناخوشایندی وجود ندارد!
  4. امنیت: رادار Stripe با استفاده از یادگیری ماشینی که در کل شبکه Stripe آموزش می‌دهد، به شناسایی و جلوگیری از تقلب برای هر نوع کسب‌وکاری کمک می‌کند. این در Stripe تعبیه شده است و برای شروع نیاز به تنظیم اضافی ندارد.
  5. ویژگی Peace of Mind: درگاه Stripe دارای گواهینامه PCI Service Provider Level 1 است که دقیق ترین گواهینامه موجود در صنعت پرداخت است. اطلاعات کارت مشتریان شما هرگز با سرورهای شما تماس نمی گیرد و از شما در برابر پیچیدگی، هزینه ها و ریسک محافظت می کند.
  • ادغام بیشتر با گرویتی فرمز: افزودنی Stripe در ارتباط با افزونه‌های دیگر Gravity Forms و ادغام‌ های شخص ثالث کار می‌کند و به شما کمک می‌کند تا کارهای بیشتری با فرم‌های خود انجام دهید. برای مثال، می‌توانید فرم‌های خود را طوری پیکربندی کنید که هم یک پست ایجاد کرده و هم پرداخت را با افزونه Post Creation و Stripe بپذیرید. پست فقط در صورت تایید پرداخت ایجاد می شود. همچنین می توانید فرم خود را طوری پیکربندی کنید که کاربران ایجاد شده با افزونه ثبت نام کاربر فقط پس از تایید پرداخت ایجاد شوند. امکانات بی پایان هستند!
افزونه Gravity Forms Stripe Add-On
افزونه Gravity Forms Stripe Add-On

افزونه Gravity Forms Mollie Add-On (نسخه: 1.5.0): سایت Mollie یک راه حل جهانی با برتری اروپایی، شما را قادر می سازد تا تمام نیازهای پرداخت مشتریان خود را برآورده کنید. Mollie با فرآیند راه‌اندازی سریع، داشبورد بصری و تسویه‌حساب مارک‌دار، به‌طور یکپارچه با Gravity Forms ادغام می‌شود تا به شما امکان می‌دهد بلافاصله پرداخت‌ها را در وب‌سایت وردپرس خود شروع کنید.

  • روش های پرداخت گسترده: Mollie با تمرکز بر بازار اروپا و فراتر از آن، فرم‌های پرداخت آنلاین شما را با تمام روش‌های پرداخت اصلی از جمله Mastercard، Visa، American Express و Maestro ادغام می‌کند.
  • ویژگی های Mollie: تنها با یک قرارداد و یک ادغام، می توانید در عرض چند دقیقه تمام روش های پرداخت اصلی را در سایت خود بپذیرید. راه‌اندازی و استفاده سریع و آسان، همه ویژگی‌ها و خدمات را می‌توان در داشبورد Mollie در دسترس قرار داد و به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را تا حد امکان به بهترین شکل ممکن اداره کنید.
  • ویژگی های برتر Mollie شامل…
  1. کارمزدهای شفاف: از قیمت گذاری کاملا شفاف بهره مند شوید و فقط زمانی پرداخت کنید که یک تراکنش موفق انجام دهید – بدون کارمزد ثابت یا پنهان، بدون حداقل هزینه، و بدون شگفتی در فاکتور خود.
  2. داشبورد کاربر پسند: به تمام جزئیات و اطلاعات پرداخت خود از یک داشبورد بصری دسترسی داشته باشید. به راحتی داده های خود را جستجو کنید تا نام مشتریان، شماره سفارش یا مبالغ پرداختی را بیابید تا بینش قدرتمندی در مورد پرداخت های خود به شما ارائه دهد.
  3. امنیت پیشرفته: Mollie امنیت پیشرفته ای را برای اطمینان از ایمن بودن و ایمن بودن داده های مشتریان و تراکنش های آنها فراهم می کند. از PCI-DSS گرفته تا PSD2، Mollie شما را تحت پوشش قرار داده است.
  • ادغام بیشتر با گرویتی فرمز: پلاگین Mollie Add-On در ارتباط با افزونه های دیگر Gravity Forms و ادغام های شخص ثالث کار می کند. به عنوان مثال، فرم های خود را طوری پیکربندی کنید که هم پست ایجاد کنند و هم پرداخت را با افزونه ایجاد پست و Mollie بپذیرند. پست فقط در صورت تایید پرداخت ایجاد می شود. همچنین می توانید فرم خود را طوری پیکربندی کنید که کاربران ایجاد شده با افزونه ثبت نام کاربر فقط پس از تایید پرداخت ایجاد شوند.
افزونه Gravity Forms Mollie Add-On
افزونه Gravity Forms Mollie Add-On

افزونه Gravity Forms Square Add-On (نسخه: 2.2.0): آیا به دنبال توسعه تجارت خود با پرداخت در وب سایت وردپرس خود هستید؟ با Gravity Forms و Square، تمام ابزارهایی را که برای پذیرش آسان پرداخت‌ های آنلاین نیاز دارید، پیدا خواهید کرد و به مشتریانتان کمک می‌ کند تا با افزایش درآمدتان، تجربه کاربری برتری داشته باشند.

  • Square و گرویتی فرمز: Square پردازش پرداخت را سریع، آسان و ایمن برای کسب و کار شما می کند. بیش از ۲ میلیون کسب‌وکار از Square برای دریافت پول از طریق تلفن یا رایانه لوحی، از طریق فاکتور، رایانه یا وب‌سایت‌هایشان استفاده می‌کنند. و با افزودنی مربع برای فرم‌های جاذبه، می‌توانید در عرض چند دقیقه شروع به پرداخت در وب‌سایت وردپرس خود کنید.
  • ویژگی های پیشرفته: افزونه Gravity Forms Square دارای مجموعه ای از ویژگی های مفید است که به شما کمک می کند تا پرداخت های آنلاین را در وب سایت خود به گونه ای بپذیرید که برای کسب و کار شما مفید باشد. این موارد عبارتند از…
  1. پرداخت‌ ها و اشتراک‌ های یک‌ باره: افزونه Square به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های یک‌باره از مشتریان و مشتریان خود را بپذیرید، و همچنین اشتراک‌های ماهیانه مکرر را تنظیم کنید.
  2. مجوز و گرفتن: مجوز پرداخت را صادر کنید اما وجوه را تا تاریخ بعدی برداشت نکنید. اگر می خواهید پس از ارسال محصول یا پس از اتمام کار، پرداخت را پردازش کنید عالی است.
  3. فرآیند بازپرداخت: با افزونه Square، می توانید بازپرداخت مشتری و مشتری را مستقیماً در داشبورد وردپرس خود پردازش کنید. دکمه بازپرداخت به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی مبلغ پرداختی را بازپرداخت کنید و ورودی را در صورت نیاز به روز کنید – ایده آل برای خدمات سریع و موثر به مشتریان.
  • ادغام بیشتر با گرویتی فرمز: افزودنی Square در ارتباط با افزونه‌های دیگر Gravity Forms و ادغام‌های شخص ثالث کار می‌کند. به عنوان مثال می توان…
  1. افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation فرم خود را طوری پیکربندی کنید که هم پست ایجاد کند و هم پرداخت را بپذیرد. پست فقط در صورت تایید پرداخت ایجاد می شود.
  2. افزونه Gravity Forms User Registration کاربران را در سایت خود ثبت کنید، و برای انجام این کار هزینه ثبت نام دریافت کنید، یا یک اشتراک تکراری تنظیم کنید، همه از طریق یک فرم انجام می شود.
افزونه Gravity Forms Square Add-On
افزونه Gravity Forms Square Add-On

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج درگاه های پرداخت بین المللی گرویتی فرمز | Gravity Forms eCommerce Addons”

2.8.17

  • انتشار اولیه افزودنی ها درگاه های پرداخت خارجی و بین المللی گرویتی فرمز

آیا سایت شما دارای نماد اعتماد اطمینان می باشد !؟

پاسخ : بله، سایت سَمَندون دارای نماد اعتماد اونم دو ستاره می باشد و همچنین دارای نماد اطمینان از سایت سرآمد نیز می باشد، که همه اینها به جهت اطمینان خریداران از خرید امن آنها می باشد، جهت مشاهده نمادهای اعتماد وبسایت کافیس به پاورقی پایین همین صفحه مراجعه کنید و بر روی لوگوهای اعتماد مورد نظر کلیک کنید تا مجوز دریافتی وبسایت ما را مشاهده نمائید.

آیا محصولات شما سالم و اورجینال می باشند !؟

پاسخ : بله کاملا، همه محصولاتی که در سَمَندون قرار داده می شود کاملاً تست شده اند و کاملا سالم و اورجینال می‌باشند، ممکن است در برخی موارد نسخه ای از محصولات مشکلاتی داشته باشد که این مشکل از طرف نویسنده و سازنده پلاگین و قالب است که معمولا این موارد در بروزرسانی های بعدی محصول توسط طراح برطرف می شود.

آیا دسترسی به فایل محصولات همیشگی می باشد !؟

پاسخ : بله کاملا، دسترسی به فایل محصولات برای خریداران مادام العمر می باشد و به راحتی می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود فایل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

آیا محصولات خریداری شده پشتیبانی می شوند !؟

پاسخ : بله، تمامی محصولات خریداری شده دارای 6 ماه پشتیبانی کاملا رایگان از سوی وبسایت سَمَندون می باشد و وبسایت سَمَندون در هر شرایطی در طول 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با مشتریان خود خواهد بود و به حل مشکلات احتمالی و راهنمایی آن‌ها می‌پردازد.

آیا محصولات برای کار کردن نیاز به لایسنس دارند !؟

پاسخ : قربان برای کارکردن نیازی به لایسنس نیست، اگر کار کردن افزونه نیاز به لایسنس داشت شما اصلا نمیتونستید وارد مدیریت افزونه بشید، لایسنس برای دریافت بروزرسانی می باشد که ما بروزرسانی ها رو از طریق پنل کاربریتون در اختیارتون میذاریم و شما میتونید نسخه های جدید رو از پنلتون در سایت ما دانلود و نصب بکنید.

با کدام کارت‌های بانکی می‌توانم خرید کنم !؟

پاسخ : امکان خرید با همه کارت های بانکی عضو شتاب میسر است. و محدودیتی در نوع بانک یا کارت بانکی وجود ندارد.

آیا نصب محصولات خریداری شده رایگان است !؟

پاسخ : بله کاملا، در صورتی مشتری به هر دلیلی نتواند محصولی را نصب کند بعد از خرید کافیست آدرس سایت خود به همراه اطلاعات ورود به محیط مدیریت سایت را برای پشتیبانی در یک تیکت ارسال کند تا اینکار برای خریدار بصورت کاملا رایگان انجام شود.

آیا امکان حذف کپی رایت قالب‌ها و محصولات وجود دارد !؟

پاسخ : بله،‌ این مورد در سََمندون مانعی ندارد. همچنین وبسایت سَمَندون در صورت درخواست خریدار، بصورت کاملا رایگان این کار را برای خریدار انجام می‌دهد.

آیا محصولات دارای آموزش می باشند !؟

پاسخ : بله، اکثر محصولات دارای دارای فایل مستندات اصلی خود هستند و برخی‌ دیگر نیز دارای آموزش ویدیوئی نحوه نصب و کار با محصول می باشند.

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از سَمَندون را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط سَمَندون طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول  رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت جدید

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه