تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش انتقال فروشندگان (wc) به دکان

آموزش انتقال فروشندگان (wc) به دکان
آموزش انتقال فروشندگان (wc) به دکان

فهرست مطالب آموزش انتقال فروشندگان (wc) به دکان

آیا به دنبال راهی برای انتقال فروشندگان (wc) به دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه انتقال فروشندگان (wc) به دکان

با استفاده از این افزونه ساده، می ‌توانید همه فروشندگان خود را به دکان انتقال دهید و داده ‌ها را از بازاری که دارای (WC Vendors) فعال است را به یک بازار مجهز به دکان منتقل کنید.

چه کسانی نیاز به استفاده از این افزونه دارند؟

صاحبان بازاری که می خواهند به دکان انتقال یابند، اما نمی خواهند معاملات تجاری و پروفایل های فروشنده (کاربران) را از دست بدهند. با استفاده از این ابزار، انتقال یکپارچه بین دو افزونه بدون از دست دادن داده ‌های فروش قبلی تضمین می ‌شود و همچنین در زمان ایجاد مجدد همه فروشندگان باقی می مانند. خوبی این فرآیند انتقال این است که همه محصولات به طور خودکار توسط صاحبان / فروشندگان / فروشندگان فروشگاه اصلی نگهداری می شوند. الزامات برای استفاده از این افزونه عبارت اند از:

  1. نسخه رایگان دکان (یا پرمیوم).
  2. افزونه (WC Vendor to Dokan)

قدم اول: افزونه ها ی مورد نیاز را نصب کنید:

برای این منظور به مسیر، داشبورد وردپرس  –> افزونه ها  –> افزودن جدید بروید و سپس افزونه را به ترتیب با نام «دکان» و «WC Vendor to Dokan» جستجو کنید. سپس هر دو را فعال کنید.

نصب افزونه ها ی مورد نیاز در دکان
نصب افزونه ها ی مورد نیاز در دکان

قدم دوم: فروشندگان (WC) را غیرفعال کنید

سپس دوباره به مسیر،  داشبورد وردپرس –>  افزونه ها  –> افزونه های نصب شده بروید و اکنون افزونه (WC Vendors) را غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن فروشندگان (WC) در وردپرس
غیرفعال کردن فروشندگان (WC) در وردپرس

اکنون به مسیر، داشبورد وردپرس  –> ابزار ها  –>  (WC Vendors 2 Dokan Migrator) بروید. روی منو کلیک کنید. شما می توانید هم فروشندگان و هم سفارش ها را از افزونه (WC Vendors) با جزئیات کامل سفارش وارد کنید.  یک محدودیت انتخاب کنید. این محدودیت در واقع تکه ای از سفارشات یا فروشندگانی است که ابزار هر بار واکشی می کند.

این فیلتر را اضافه شده، زیرا هنگامی که فروشنده ها و سفارش های زیادی در (WC Vendors) دارید، تلاش برای وارد کردن همه آنها به یکباره سیستم وردپرس را با ایجاد فشار زیاد خراب می کند. بنابراین، به عنوان یک راه حل، ابزار فقط پنجاه سفارش یا فروشنده را در یک زمان دریافت می کند تا بار را کاهش دهد. روی انتقال کلیک کنید. وقتی وارد کردن کامل شد، یک اعلان تمام شد مشاهده خواهید کرد.

مشاهده اعلان تمام شد در وردپرس
مشاهده اعلان تمام شد در وردپرس

انتخاب نوع برون ریزی و آستانه آن.

انتخاب نوع برون ریزی و آستانه آن در وردپرس
انتخاب نوع برون ریزی و آستانه آن در وردپرس

قدم چهارم: افزونه (wc فروشنده) را حذف کنید:

اکنون می توانید بدون هیچ ترسی افزونه (WC Vendors) را حذف کنید. تمام داده های قبلی شما با دکان ادغام شده است. در صورت تمایل، می ‌توانید افزونه را غیرفعال نگه دارید.

هشدار!

اگر بر روی نام فروشنده ایجاد شده با (WC Vendors) کلیک کنید اما هنوز به دکان وارد نشده است، در نهایت با خطای (404) مواجه خواهید شد. فقط ابزار انتقال را با انتخاب نوع فروشنده اجرا کنید و دوباره روی فروشنده کلیک کنید. این بار به نمایه فروشنده منتقل خواهید شد. فروشندگان معلق در افزونه (WC Vendor) شما به دکان وارد نخواهد شد.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه