تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش ایجاد حاشیه گرادیان رنگی در المنتور

آموزش ایجاد حاشیه گرادیان رنگی در المنتور
آموزش ایجاد حاشیه گرادیان رنگی در المنتور

فهرست مطالب آموزش ایجاد حاشیه گرادیان رنگی در المنتور

به دنبال راهی برای ایجاد حاشیه گرادیان رنگی در المنتور هستید؟ گرادیان رنگی ترکیبی از رنگ های مختلف است. گرادیان رنگی به راحتی می تواند وبسایت شما را از دیگر وبسایت ها متمایز کند. می ‌توانید رنگ ‌های یکسان یا چندین رنگ را با هم ترکیب کنید تا گرادیان رنگ خود را منحصر به فرد کنید. ویرایشگر المنتور ویژگی های گرادیان رنگی را برای بخش های مختلف فراهم می کند. اما ممکن است فکر کنید چگونه می توانید گرادیان رنگی را با استفاده از المنتور اعمال کنید؟ در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید به ساده ترین روش ممکن حاشیه گرادیان رنگی در المنتور ایجاد کنید. (برای استفاده از این ویژگی باید از نسخه پرمیوم المنتور استفاده کنید.)

نکته : برای خرید افزونه المنتور پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه ایجاد حاشیه گرادیان رنگی در المنتور

برای ایجاد ویژگی گرادیان رنگی در المنتور باید از ویژگی های CSS سفارشی آن استفاده کنید. ویژگی CSS سفارشی فقط در نسخه Pro موجود است. اکنون یک صفحه را با ویرایشگر المنتور باز کنید و یک بخش ایجاد کنید و یک ستون را برای بخش خود انتخاب  کنید.

ایجاد ستون در المنتور
ایجاد ستون در المنتور

پس از ایجاد بخش خود بر روی آیکون ویرایش بخش کلیک کنید و از داشبورد سمت چپ عرض را 500 پیکسل و ارتفاع را به عنوان کمترین ارتفاع تنظیم کنید.

ویرایش ستون در المنتور
ویرایش ستون در المنتور

اکنون باید یک ابزارک به بخش خود اضافه کنید. در اینجا ما از ابزارک ویرایش گر متن استفاده می کنیم. ابزارک را بکشید و در قسمت ایجاد شده خود رها کنید.

اضافه کردن ابزارک به ستون در المنتور
اضافه کردن ابزارک به ستون در المنتور

چند خط متن به آن اضافه می کنیم و در قسمت استایل به آن استایل دهید. گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. بعد از آن به قسمت پیشرفته (Advanced) بروید و حاشیه ای به ابزارک خود اضافه کنید. در اینجا ما یک حاشیه 35 پیکسلی اضافه می کنیم.

ایجاد حاشیه خارجی در المنتور
ایجاد حاشیه خارجی در المنتور

اکنون زمان آن است که چند خط کد CSS به ابزارک خود اضافه کنید. به گزینه  CSS سفارشی رفته و کد زیر را به فیلد اضافه کنید.

selector {
border-left: 2px solid #ADD122;
border-right: 2px solid #FFA500;
border-top: 2px solid #CE1919;
border-bottom: 2px solid #808000;
box-sizing: border-box;
background-position: 0 0, 0 100%;
background-repeat: no-repeat;
background-size: 100% 1px;
}

درسته، این چند خط کد یک حاشیه گرادیان رنگی به ابزارک انتخابی شما اضافه می کنند. شما می توانید رنگ را همانطور که هست نگه دارید یا می توانید رنگ ها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. برای افزودن رنگ خود فقط کد رنگ را برای حاشیه انتخاب شده تغییر دهید.

ایجاد کد css سفارشی در المنتور
ایجاد کد css سفارشی در المنتور

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه