تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس | Say What Pro

 نسخه: 6.0.10 
30 مهر 1403
1 آبان 1403
19
0

قیمت اصلی 329,000 تومان بود.قیمت فعلی 49,350 تومان است.

امتیاز خریداران:
5.00 از 5.0
0000
1112ساعت
0102دقیقه
2122ثانیه
در حال بارگذاری ...

افزونه Say What Pro یک پلاگین برای تغییر و جایگزینی رشته ها در افزونه (پلاگین) ها، تم (قالب) ها و هسته وردپرس به رشته و ترجمه دلخواه بدون ویرایش کد است. به سادگی رشته فعلی را وارد کنید، و آنچه را که می خواهید جایگزین کنید و افزونه به طور خودکار بقیه کارها را انجام می دهد. با استفاده از این افزونه در وردپرس می‌توانید به راحتی در هر بخش از وردپرس امکان تغییر کلمات پیشفرض وردپرس را فراهم کنید. تنها کافی است تا نام رشته مورد نظر را به جای رشته اصلی وارد کنید. همین حالا این افزونه را نصب کنید و بدون دانش کدنویسی کلمات پیش فرض وردپرس را به شکل دلخواه خود در آورید.

افزونه Say What Pro دارای ویژگی تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس است که به راحتی می توانید از آن برای سایت خود استفاده کنید. این افزونه متن سایت وردپرس خود را بدون هک کردن فایل‌ها و بدون تنظیم ابزارها و فایل‌های ترجمه پیچیده تغییر دهید. این افزونه دارای قابلیت کشف رشته جایگزین رشته مورد نیاز در افزونه است که اگر برای یافتن جایگزین رشته مورد نیاز خود مشکل دارید، می توانید از این ابزار برای گرفتن رشته های موجود در سایت خود استفاده کنید. همچنین این افزونه امکان تهیه نسخه پشتیبان و به اشتراک گذاری تغییرات رایج رشته را فراهم می کند تا با خیالی راحت تغییر رشته افزونه ها را انجام دهید.

نکته: رشته هایی که برای تغییر وارد میکنید نباید جزو رشته هایی باشند که در جمله به کار رفته باشند که بتوان آنها را تغییر داد.

ویژگی های افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس | Say What Pro

  • کشف رشته و تکمیل خودکار در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس: رشته های مورد نیاز خود را بدون غواصی در کد پیدا کنید. با رشته های سمت سرور و جاوا اسکریپت رندر کار می کند
  • بهبود عملکرد با استفاده از فیلترهای دامنه متنی خاص
  • جایگزین‌های رشته‌های عام در افزونه Say What Pro: جایگزین کلمات یا قطعات در کل سایت شما
جایگزینی های رشته در افزونه Say What Pro
جایگزینی های رشته در افزونه Say What Pro
  • پشتیبانی چند زبانه در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس: جایگزین های مختلف برای زبان های مختلف در سایت های چند زبانه تنظیم کنید.
  • ویژگی های واردات / صادرات – واردات / صادرات آسان جایگزین ها از طریق رابط کاربری در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس
کشف رشته در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس
کشف رشته در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس
  • بگو چی؟ یک ابزار ساده برای استفاده آسان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد جایگزین هایی برای رشته های مورد استفاده وردپرس و افزونه های مورد علاقه خود تنظیم کنید.
  • افزونه Say What Pro به شما امکان می دهد به راحتی رشته مناسبی را پیدا کنید تا با کشف رشته و تکمیل خودکار آن را لغو کنید
درون ریزی جایگزینی ها در افزونه Say What Pro
درون ریزی جایگزینی ها در افزونه Say What Pro
  • از کشف رشته رشته های قابل ترجمه رندر شده با جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند، به عنوان مثال. ویرایشگر گوتنبرگ، بلوک های WooCommerce و غیره (نیاز به وردپرس 5.7 یا بالاتر)
  • افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس از راه اندازی جایگزین های مختلف برای زبان های مختلف با استفاده از جایگزین های چند زبانه پشتیبانی می کند
    WPML، Babble، Polylang، WPGlobus و Weglot همگی در حال حاضر پشتیبانی می شوند.
تعویض wildcard در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس
تعویض wildcard در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس
  • با افزونه Say What Pro امکان تهیه نسخه پشتیبان و به اشتراک گذاری تغییرات رایج رشته را با ویژگی صادرات و واردات (به صورت آنلاین یا با استفاده از WP-CLI) فراهم می کند.
  • ویژگی های بهبود عملکرد در مقایسه با افزونه رایگان با استفاده از فیلترهای دامنه خاص
افزودن جایگزینی در افزونه Say What Pro
افزودن جایگزینی در افزونه Say What Pro

سوالات متداول در افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس | Say What Pro

  1. آیا می توانم از آن برای تغییر هر رشته استفاده کنم؟
    شما فقط می توانید از این افزونه برای ترجمه رشته هایی استفاده کنید که برای ترجمه علامت گذاری شده اند.
  2. چگونه رشته ای را برای ترجمه پیدا کنم؟
    می‌توانید حدس بزنید یا کد منبع افزونه مورد نظر را بررسی کنید، رشته‌های قابل ترجمه عموماً در __()، _e()، _n()، یا _x() پیچیده می‌شوند، به عنوان مثال:

    $foo = __('This is a translatable string', 'plugin-domain');

    مقاله اینجا چند نمونه از آنچه شما به دنبال آن هستید را نشان می دهد. متناوبا، نسخه Pro این افزونه یک حالت String Discovery را ارائه می دهد که به این معنی است که می توانید رشته ها را در سایت خود از طریق پیشنهادات تکمیل خودکار جستجو کنید.

  3. آیا می توانم جایگزین های مختلفی برای زبان های مختلف تنظیم کنم؟
    در افزونه رایگان نیست، اما در نسخه حرفه ای افزونه موجود است

1 دیدگاه برای افزونه بگو چی؟ پرمیوم | تغییر رشته افزونه ها و قالب های وردپرس | Say What Pro

  1. کمال محمدی مجد

    سلام به همکار عزیزم در سمندون وردپرس،
    بفرمایید در صورت غیر فعال کردن و یا حذف افزونه، آیا رشته‌های ترجمه شده از بین می‌روند و به حالت قبل باز می‌گردند؟

    • بخش پشتیبانی فنی

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم
      امیدوارم حال دلتون عالی باشه جناب محمدی مجد عزیز،
      بله در صورتی افزونه غیرفعال شود، اون رشته هایی که شخصی سازی کردید هم از بین می رود.
      موفق و پایدار باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

### 6.0.10
– رفع: حل مشکلی که ابزار واردات به درستی کار نمی کند
– به روز رسانی: تغییرات استاندارد کدگذاری داخلی و اصلاحات جزئی برای ثبات

آیا سایت شما دارای نماد اعتماد اطمینان می باشد !؟

پاسخ : بله، سایت سَمَندون دارای نماد اعتماد اونم دو ستاره می باشد و همچنین دارای نماد اطمینان از سایت سرآمد نیز می باشد، که همه اینها به جهت اطمینان خریداران از خرید امن آنها می باشد، جهت مشاهده نمادهای اعتماد وبسایت کافیس به پاورقی پایین همین صفحه مراجعه کنید و بر روی لوگوهای اعتماد مورد نظر کلیک کنید تا مجوز دریافتی وبسایت ما را مشاهده نمائید.

آیا محصولات شما سالم و اورجینال می باشند !؟

پاسخ : بله کاملا، همه محصولاتی که در سَمَندون قرار داده می شود کاملاً تست شده اند و کاملا سالم و اورجینال می‌باشند، ممکن است در برخی موارد نسخه ای از محصولات مشکلاتی داشته باشد که این مشکل از طرف نویسنده و سازنده پلاگین و قالب است که معمولا این موارد در بروزرسانی های بعدی محصول توسط طراح برطرف می شود.

آیا دسترسی به فایل محصولات همیشگی می باشد !؟

پاسخ : بله کاملا، دسترسی به فایل محصولات برای خریداران مادام العمر می باشد و به راحتی می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود فایل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

آیا محصولات خریداری شده پشتیبانی می شوند !؟

پاسخ : بله، تمامی محصولات خریداری شده دارای 6 ماه پشتیبانی کاملا رایگان از سوی وبسایت سَمَندون می باشد و وبسایت سَمَندون در هر شرایطی در طول 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با مشتریان خود خواهد بود و به حل مشکلات احتمالی و راهنمایی آن‌ها می‌پردازد.

آیا محصولات برای کار کردن نیاز به لایسنس دارند !؟

پاسخ : قربان برای کارکردن نیازی به لایسنس نیست، اگر کار کردن افزونه نیاز به لایسنس داشت شما اصلا نمیتونستید وارد مدیریت افزونه بشید، لایسنس برای دریافت بروزرسانی می باشد که ما بروزرسانی ها رو از طریق پنل کاربریتون در اختیارتون میذاریم و شما میتونید نسخه های جدید رو از پنلتون در سایت ما دانلود و نصب بکنید.

با کدام کارت‌های بانکی می‌توانم خرید کنم !؟

پاسخ : امکان خرید با همه کارت های بانکی عضو شتاب میسر است. و محدودیتی در نوع بانک یا کارت بانکی وجود ندارد.

آیا نصب محصولات خریداری شده رایگان است !؟

پاسخ : بله کاملا، در صورتی مشتری به هر دلیلی نتواند محصولی را نصب کند بعد از خرید کافیست آدرس سایت خود به همراه اطلاعات ورود به محیط مدیریت سایت را برای پشتیبانی در یک تیکت ارسال کند تا اینکار برای خریدار بصورت کاملا رایگان انجام شود.

آیا امکان حذف کپی رایت قالب‌ها و محصولات وجود دارد !؟

پاسخ : بله،‌ این مورد در سََمندون مانعی ندارد. همچنین وبسایت سَمَندون در صورت درخواست خریدار، بصورت کاملا رایگان این کار را برای خریدار انجام می‌دهد.

آیا محصولات دارای آموزش می باشند !؟

پاسخ : بله، اکثر محصولات دارای دارای فایل مستندات اصلی خود هستند و برخی‌ دیگر نیز دارای آموزش ویدیوئی نحوه نصب و کار با محصول می باشند.

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از سَمَندون را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط سَمَندون طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول  رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت جدید

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه