تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک در افزونه گرویتی فرمز

آموزش افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک در افزونه گرویتی فرمز
آموزش افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک در افزونه گرویتی فرمز

فهرست مطالب آموزش افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک در افزونه گرویتی فرمز

آیا به دنبال راهی برای افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک در افزونه گرویتی فرمز هستید؟ پلاگین گراویتی فرمز یک افزونه وردپرس فرم ساز بسیار قدرتمند‌ می باشد. که شما با این افزونه می توانید در چند دقیقه به سرعت، حرفه ای ترین فرم ها را بسازید و از آن به عنوان دریافت اطلاعات به صورت آسان از کاربر استفاده کنید. هم اکنون آخرین نسخه اورجینال و فارسی افزونه گراویتی را می توانید از وبسایت سمندون تهیه و استفاده نمایید.

توجه: برای خرید افزونه گرویتی فرمز اینجا کلیک کنید.

نحوه افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک در افزونه گرویتی فرمز

خلاصه مقاله:

در این مقاله، نحوه استفاده از روش جاسازی فراخوانی تابع گرویتی فرمز را آموزش می ‌دهیم که به شما امکان می ‌دهد با استفاده از یک فایل قالب یا قالب های افزودنی، فرمی را به صفحه یا پست اضافه کنید.

فراخوانی تابع برای افزودن فرم با استفاده از فایل قالب یا هوک

اگر می خواهید فرمی را از داخل یک فایل قالب وردپرس فراخوانی کنید، می توانید این کار را با استفاده از فراخوانی تابع انجام دهید. تابع و پارامتر های موجود آن در زیر مشخص شده است:

gravity_form( $id_or_title, $display_title = true, $display_description = true, $display_inactive = false, $field_values = null, $ajax = false, $tabindex, $echo = true, $form_theme = null, $style_settings = null );

  • $id_or_title :(مخلوط) (الزامی) شناسه یا عنوان فرمی که قراره جاسازی شود.
  • $display_title: (بولی) (اختیاری) اینکه آیا عنوان فرم را نمایش بدهد یا خیر.
  • $display_description: (بولی) (اختیاری) اینکه آیا توضیحات فرم را نمایش بدهد یا خیر.
  • $display_inactive: (بولی) (اختیاری) اینکه آیا فرم حتی اگر غیرفعال باشد نمایش بدهد یا خیر.
  • $field_values: (آرایه) (اختیاری) آرایه ای از کلید های پارامتر جمعیت پویا را با مقادیر متناظر آنها ارسال کنید تا پر شوند.
  • مثال: “آرایه (‘parameter_name’ => ‘custom_value’)”
  • $ajax: (بولی) (اختیاری) آیا از (AJAX) برای ارسال فرم استفاده کند؟
  • $tabindex: (عدد صحیح) (اختیاری) فهرست برگه شروع را برای فیلد های این فرم مشخص کنید.
  • $echo: (بولی) (اختیاری) اینکه آیا کد فرم تکرار شود یا آن را برگرداند.
  • $form_theme: (زنجیره) (اختیاری) قالب فرم را مشخص کنید.
  • ” پیش‌ فرض ارثی از قالب فرم پیش ‌فرض تهی می ‌شود.”
  • $style_settings : (JSON) (اختیاری) تنظیمات سبک (JSON-encoded). عبور (false) باعث دور زدن فیلتر (gform_default_styles) می شود.

مثال هایی برای استفاده از تابع ها

فراخوانی تابع پایه

gravity_form( 1, false, false, false, '', false );

این قطعه فرم را با شناسه ‘1’ نمایش می دهد. عنوان و توضیحات را نمایش نمی دهد، خود فرم در صورت غیر فعالی نمایش نمی دهد و از (AJAX) برای ارسال فرم استفاده نمی کند.

با (Ajax & Tabindex)

gravity_form( 1, false, false, false, '', true, 12 );

این قطعه دقیقاً همان فرم بالا را نشان می دهد، با این تفاوت که از (AJAX) برای ارسال فرم استفاده می کند و فهرست برگه شروع “12” می باشد.

استفاده از عنوان فرم به جای (شناسه)

gravity_form( 'Contact Us', false, false, false, '', false );

این قطعه فرمی را با عنوان “تماس با ما” نمایش می دهد. عنوان و توضیحات را نمایش نمی دهد، خود فرم در صورت غیر فعال بودن نمایش نمی دهد و از (AJAX) برای ارسال فرم استفاده نمی کند. اگر از عنوان یا شناسه فرم برای فرمی که وجود ندارد استفاده کنید، پیام زیر را نمایش می دهد:

“اوه! نتوانستیم جای گذاری فرمت را انجام بدیم.”

ارسال یک متغیر برای جمعیت پویا

gravity_form( 1, false, false, false, array('some_field' => $my_variable ), false);

این قطعه همان کاری را که در بالا برای فراخوانی تابع پایه نشان می دهید انجام می دهد و آرایه را برای ارسال متغیری به نام ($my_variable) اضافه می کند که فیلدی را پر می کند که نام پارامتر (Some_field) را دارد.

جاسازی اسکریپت ها و سبک ها در صف

هنگام جاسازی فرم از طریق فراخوانی تابع، باید به صورت دستی جاوا اسکریپت و (CSS) مرتبط با گرویتی فرمز را از طریق قابلیت ‌های صف بندی داخلی وردپرس اضافه کنید. گرویتی فرمز به‌ طور پیش ‌فرض این موارد را هنگام فراخوانی فرم از طریق فراخوانی تابع شامل نمی‌ شود، و برای فرم‌ هایی که حاوی منطق شرطی یا فیلد انتخابگر تاریخ هستند، ضروری هستند. گرویتی فرمز به شدت توصیه می‌ کند، که اسکریپت ‌ها را به ‌جای جاسازی آنها به ‌عنوان فراخوان ‌های کد گذاری در موضوع خود، در صف قرار دهید.

پیاده ‌سازی آن به این روش تضمین می ‌کند که گرویتی فرمز در صورتی که قبلاً وجود داشته باشند، آنها را در صفحه قرار نمی ‌دهد. همچنین تنها بار گذاری این اسکریپت ها در قسمت جلویی تمرین خوبی است. نسخه (1.5) گرویتی فرمز تابع (gravity_form_enqueue_scripts) را معرفی کرد، که به شما امکان می ‌دهد به راحتی اسکریپت‌ ها و سبک ‌های گرویتی فرمز را هنگام جاسازی دستی یک فرم در صف قرار دهید. اگر از ابزارک (GF) استفاده می کنید و نمی خواهید سبک ها و اسکریپت ها به صورت درون خطی بارگذاری شوند، این نیز مفید است.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه