تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز

سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز
سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز

فهرست مطالب سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز

در این مقاله، به سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز پاسخ می دهیم. پلاگین گراویتی فرمز یک افزونه وردپرس فرم ساز بسیار قدرتمند‌ می باشد. که شما با این افزونه می توانید در چند دقیقه به سرعت، حرفه ای ترین فرم ها را بسازید و از آن به عنوان دریافت اطلاعات به صورت آسان از کاربر استفاده کنید. هم اکنون آخرین نسخه اورجینال و فارسی افزونه گراویتی را می توانید از وبسایت سمندون تهیه و استفاده نمایید.

توجه: برای خرید افزونه گرویتی فرمز اینجا کلیک کنید.

پاسخ به سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز

معرفی افزونه:

گرویتی فرمز یک افزونه قدرتمند وردپرس است که برای ساده سازی فرآیند ایجاد و مدیریت فرم ها در وب سایت ها طراحی شده. این افزونه که توسط شرکت (Rocketgenius) توسعه یافته، یک رابط کاربر پسند بصری را ارائه می دهد. که به کاربران اجازه می دهد بدون زحمت انواع مختلفی از فرم ها، مانند فرم های تماس، نظرسنجی، آزمون ها و موارد دیگر را بسازند. این افزونه طیف گسترده ‌ای از فیلد های فرم، شامل: فیلد های متنی، دکمه‌ های رادیویی، چک باکس‌ ها و آپلود فایل ‌ها را فراهم می ‌کند و کاربران را قادر می ‌سازد تا فرم‌ ها را برای رفع نیاز های خاص خود سفارشی کنند.

این افزونه در ویژگی‌ های پیشرفته‌ اش برتری دارد و به منطق شرطی اجازه می‌ دهد تا فرم ‌های پویا را ایجاد کند که با ورودی ‌های کاربر سازگار است. علاوه بر این، به طور یکپارچه با خدمات محبوب شخص ثالث، مانند درگاه های پرداخت، ابزار های بازاریابی ایمیلی، و سیستم های (CRM) ادغام می شود و عملکرد آن را افزایش می دهد. این افزونه همچنین از فرم های چند صفحه ای، حفاظت از هرز نامه و مدیریت ورود فرم پشتیبانی می کند.

سوالات متداول در مورد اعلان های افزونه گرویتی فرمز–> چند اعلان می توانم داشته باشم؟

گرویتی فرمز هیچ محدودیت داخلی برای تعداد اعلان ‌ها ندارد. به طور پیش فرض، در هر فرم ایجادی یک اعلان خودکار در مدیریت وجود دارد و بسیاری از افراد یک اعلان برای کاربر ایجاد می کنند تا اطلاعات را برای افرادی که فرم را ارسال می کنند نیز ارسال کنند. از طریق استفاده از منطق شرطی، می‌ توانید اعلان‌ های مختلفی را برای اجرا، بسته به آنچه کاربر در فرم انتخاب می ‌کند تنظیم کنید.

آیا می توانم یک اعلان را در فرم های دیگر کپی کنم؟

در حال حاضر می توانید همان اعلان را در چندین فرم ایجاد کنید، اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

آیا می توانم یک اعلان برای همه فرم ها داشته باشم؟

سیستم اطلاع رسانی گرویتی فرمز بر اساس هر فرم کار می کند. در حال حاضر، نمی ‌توانید تمام اعلان ‌های فرم را از یک اعلان ایجادی کنترل کنید. شما باید اعلان را در هر فرم ویرایش کنید.

چرا ایمیل های اعلان فرم را دریافت نمی کنم؟

دلایل بالقوه زیادی وجود دارد که ممکن است ایمیل های اعلان فرم را دریافت نکنید. بهترین راه برای عیب یابی این مشکل این است که، مقاله مربوط به مراحل عیب یابی را دنبال کنید. (آموزش عیب یابی اعلان های افزونه گرویتی فرمز)

آیا می توانم اعلان های خود را برای بعدا برنامه ریزی کنم؟

برنامه ریزی یک اعلان برای ارسال در زمانی دیگر، یک تابع پایه در افزونه گرویتی فرمز نیست، بلکه توسط برخی از افزونه های کمکی ارائه می شود. به برنامه زمانبندی اعلان از توسعه دهنده معتبر (GravityWiz) یا اعلان ایمیل تاخیری توسط (Ristretto Apps) مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تمامی افزونه ‌های کمکی توسط گرویتی فرمز، پشتیبانی نمی ‌شوند.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه