تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان

آموزش فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان
آموزش فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان

فهرست مطالب آموزش فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان

آیا به دنبال راهی برای فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید.

افزونه دکان یک افزونه برای وب ‌سایت ‌های ووکامرس و وردپرس است که امکان ایجاد وب ‌سایت ‌های فروشگاهی چند فروشنده را فراهم می ‌کند. با استفاده از دکان، شما به فروشندگان اجازه می ‌دهید تا در وب ‌سایت شما محصولات خود را به صورت مستقل مدیریت کنند. این افزونه دارای ویژگی ‌هایی مانند پنل کاربری جدا گانه برای هر فروشنده، قابلیت ایجاد فروشگاه‌ های شخصی، مدیریت سفارشات و پرداخت ‌ها، گزارش ‌های مالی، و ابزارهای متعددی برای سفارشی ‌سازی است. دکان به کسب ‌و کارها کمک می‌ کند تا به راحتی یک بستر فروشگاهی چند فروشنده حرفه ‌ای و با کارایی بالا ایجاد کنند.

در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه حالت تک فروشنده در دکان فعال کنید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان

با نسخه پرمیوم دکان، می توانید حالت تک فروشنده را در بازار چند فروشنده خود فعال کنید. این حالت به مشتری این امکان را می دهد که هر بار فقط از یک فروشنده خرید کند. بیایید بررسی کنیم که چگونه مشتریان خود را از خرید از چندین فروشنده در یک سفارش محدود کنید. برای فعال کردن این گزینه به مسیر، داشبورد مدیریت وردپرس –> دکان  –> تنظیمات  –> عمومی بروید. در آنجا گزینه حالت تک فروشنده را انتخاب کنید.

نحوه فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان
نحوه فعال کردن حالت تک فروشنده در دکان

تمام شد! این آموزش همه چیز در مورد حالت تک فروشنده در دکان است.

 

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه