تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش دستگاه تکثیر محصول در دکان

آموزش دستگاه تکثیر محصول در دکان
آموزش دستگاه تکثیر محصول در دکان

فهرست مطالب آموزش دستگاه تکثیر محصول در دکان

آیا به دنبال راهی برای استفاده از دستگاه تکثیر محصول در دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید. در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از دستگاه تکثیر محصول در دکان استفاده کنید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده از دستگاه تکثیر محصول در دکان

این ویژگی در دکان محصولات را از یک فروشنده به فروشنده دیگر کپی می کند و ابزاری است فقط برای فروشندگان. در این مقاله به شما آموزش می دهیم، که چگونه می‌ توانید از این ویژگی رایگان برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود با قدرت دکان استفاده کنید.

پیکربندی این ویژگی در دکان

تنها یک تنظیم برای تغییر متن دکمه کپی در مسیر، داشبورد وردپرس–>  دکان –>  تنظیمات –>تنظیمات فروش وجود دارد. اگر به پایین اسکرول کنید، در بخش قابلیت فروشنده می‌ بینید، باید «اجازه به فروشندگان برای کپی کردن محصول سایر فروشندگان در فروشگاه خود» را انتخاب کنید.

پیکربندی این ویژگی در دکان
پیکربندی این ویژگی در دکان

طریقه استفاده از این ویژگی در دکان

طریقه استفاده از تکثیر محصول در دکان
طریقه استفاده از تکثیر محصول در دکان

اکنون فروشندگان می توانند دکمه «افزودن به فروشگاه من» را برای کپی کردن محصول در هر صفحه محصول مشاهده کنند. روی آن دکمه کلیک کنید و سیستم شما را به صفحه ایجاد محصول جدید با داده های از پیش بارگذاری شده از محصول اصلی می برد. اکنون می توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و دکمه به روز رسانی محصول را بزنید.

دامنه متن ترجمه در دکان

  • برای ترجمه باید نام فایل (.mo) را طبق این فرمت تغییر دهید: (pluginname-languagecode_countrycode.mo)
  • برای این پسوند، فقط نام فایل (.mo) و (.po) را به زیر تغییر دهید: (dokan-duplicate-product-languagecode_countrycode.po/mo )
  • به عنوان مثال، در مورد زبان فرانسه، کد اینگونه می باشد: (dokan-duplicate-fr_FR.mo)

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه