تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش فاکتور (pdf) در دکان

آموزش فاکتور (pdf) در دکان
آموزش فاکتور (pdf) در دکان

فهرست مطالب آموزش فاکتور (pdf) در دکان

آیا به دنبال راهی برای استفاده از فاکتور (pdf) در دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید. در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از فاکتور (pdf) در دکان استفاده کنید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده از فاکتور (pdf) در دکان

در این مقاله نحوه نصب و استفاده از ماژول رایگان فاکتور (pdf) در دکان را شرح می دهیم. پیش نیازها برای این ماژول عبارت اند از:

  1. آخرین نسخه وردپرس
  2. افزونه دکان
  3. فاکتورها و برگه های بسته بندی (pdf) ووکامپرس
  4. فاکتور (pdf) دکان

نصب و راه اندازی فاکتور (pdf) در دکان

برای این منظور به مسیر، داشبورد وردپرس –> افزونه ها –> افزودن جدید –> جستجو بروید.

نصب و راه اندازی فاکتور (pdf) در دکان
نصب و راه اندازی فاکتور (pdf) در دکان

ابتدا افزونه های (WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips) را جستجو و نصب کنید و سپس افزونه (Dokan PDF Invoice) را جستجو و نصب کنید. برای هر دو ماژول بر روی گزینه ” الآن نصب کن ” کلیک کنید و سپس روی “فعالسازی” کلیک کنید. در ابتدا (Dokan PDF Invoice) را نصب نکنید. انجام این کار باعث اختلال در عملکرد آن می شود.

نصب و فعالسازی افزونه های مورد نیاز در دکان
نصب و فعالسازی افزونه های مورد نیاز در دکان

قالب

فاکتور در قالب (PDF) ارائه می شود و توسط هر بیننده (pdf) قابل خواندن است. فایل در پوشه دانلود پیش فرض یا از پیش تعریف شده شما دانلود می شود.

عملکرد

فاکتور دوکان (PDF) قابلیت استفاده سه گانه دارد. مدیر، فروشنده و مشتریان دارای منوی تولید فاکتور ها از طریق این افزونه هستند.

توجه: این موضوع چیزی است که بسیاری از افراد را گیج می کند. هنگامی که شما در حال ایجاد فاکتور سفارش با سفارش فرعی هستید، فقط نام فروشگاه و نام فروشندگان را دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر فاکتور های جداگانه برای سفارشات فرعی ایجاد کنید، آدرس و اطلاعات کامل فروشنده را دریافت خواهید کرد.

افزودن لوگو فروشگاه و اطلاعات در ووکامپرس فاکتور (pdf) در دکان

برای این منظور باید به مسیر، داشبورد وردپرس –> ووکامرس –> فاکتورهای (pdf) –> الگو بروید و آرم بازار و اطلاعات خود را در آنجا برای خروجی مناسب از فاکتورهای خود اضافه کنید.

استفاده از این ویژگی توسط فروشنده فاکتور (pdf) در دکان

فروشندگان نیز می توانند فاکتورهای خود را تولید کنند. برای این منظور باید به مسیر، داشبورد فروشنده –> سفارش ‌ها، دکمه فاکتور (PDF) را فشار دهید. فاکتور مدیر و فروشنده کاملاً یکسان است.

استفاده از این ویژگی توسط مشتری

مشتریان همچنین می توانند فاکتور های خود را برای سفارش هایی که انجام می دهند دریافت کنند. مشتری باید به سفارشات من رفته و روی دانلود فاکتور (PDF) کلیک کند.

استفاده از این ویژگی توسط مشتری در دکان
استفاده از این ویژگی توسط مشتری در دکان

فاکتور مشتری چیزی شبیه به تصویر زیر است:

مشاهده فاکتور مشتری در دکان
مشاهده فاکتور مشتری در دکان

انواع سفارش و فاکتورها

اگر در حال ایجاد یک فاکتور واحد از سفارشی هستید که دارای سفارشات فرعی است، فاکتوری با آدرس مدیر/فروشگاه فقط با نام فروشگاه فروشنده دریافت خواهید کرد. چیزی شبیه به تصویر زیر می باشد:

انواع سفارش و فاکتورها در دکان
انواع سفارش و فاکتورها در دکان

شما می توانید فاکتورهای جداگانه ای برای فروشندگان سفارش فرعی ایجاد کنید و آدرس و اطلاعات کامل فروشنده/فروشگاه را در اختیار خواهد داشت.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه