تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش استفاده از ماژول دنبال کردن فروشگاه در دکان

آموزش استفاده از ماژول دنبال کردن فروشگاه در دکان
آموزش استفاده از ماژول دنبال کردن فروشگاه در دکان

فهرست مطالب آموزش استفاده از ماژول دنبال کردن فروشگاه در دکان

آیا به دنبال راهی برای استفاده از ماژول دنبال کردن فروشگاه در دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید. در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از ماژول دنبال کردن فروشگاه در افزونه دکان استفاده کنید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده از ماژول دنبال کردن فروشگاه در دکان

دنبال کردن فروشگاه ماژول جدیدی است که دکان معرفی کرده است. این ماژول گزینه ای را برای مشتریان فعال می کند، تا مشتریان فروشندگانی را که محصولات آنها را دوست دارند و می خواهند با آنها به روز بمانند دنبال کنند. آنها می توانند چندین فروشنده را با توجه به علایق خود دنبال کنند. و مشتریان به‌روزرسانی ‌ها و ایمیل‌ هایی درباره محصولات جدید اضافه شده توسط فروشندگان دریافت خواهند کرد. بیایید ببینیم که این ماژول چگونه کار می کند.

مشاهده مدیریت (Admin View)

اول از همه، مدیر سایت باید ماژول دنبال کردن فروشگاه را فعال کند. برای فعال کردن این ماژول باید به مسیر، دکان  –> ماژول ها  –> ماژول دنبال کردن (فروش گاه) بروید. سپس دکمه را بزنید، تا فعال شود.

مشاهده مدیریت (Admin View) در دکان
مشاهده مدیریت (Admin View) در دکان

مشاهده فروشنده (Vendor View)

هنگامی که مدیر این ماژول را فعال می کند، در داشبورد جلویی هر یک از فروشندگان، گزینه “دنبال کنند ها” به طور خودکار نشان داده می شود.

مشاهده فروشنده (Vendor View) در دکان
مشاهده فروشنده (Vendor View) در دکان

مشاهدات مشتری (Customer View)

اکنون مشتریان بازار شما می توانند فروشندگانی را که به صفحه فروشندگان می روند، هنگام ورود به سیستم دنبال کنند.

مشاهدات مشتری (Customer View) در دکان
مشاهدات مشتری (Customer View) در دکان

برای دسترسی به صفحه فهرست فروشگاه فروشنده، مشتری باید به مسیر، داشبورد مشتری –> فروشندگان بروید. با کلیک بر روی آن، مشتری به صفحه لیست فروشگاه فروشنده وارد می شود. از اینجا مشتری می ‌تواند لیست تمام فروشگاه ‌های فروشندگان فعال را مشاهده کند، که در آن دکمه دنبال کردن جدید را در زیر هر فروشگاه در صفحه فهرست فروشنده می‌ بیند. اکنون هر مشتری می تواند به سادگی روی دکمه دنبال کردن (Follow) کلیک کند تا هر فروشگاه خاص یا تمام فروشندگان را از اینجا دنبال کند.

فهرست فروشگاه ها برای مشاهدات مشتری (Customer View) در دکان
فهرست فروشگاه ها برای مشاهدات مشتری (Customer View) در دکان

مشتری همچنین می تواند با مراجعه جداگانه به یک فروشگاه فروشنده، یک فروشگاه خاص را دنبال کند. برای این کار، آنها به سادگی باید روی برگه مشاهده فروشگاه (Visit Store) کلیک کرده و سپس روی دنبال کردن (Follow) کلیک کنند.

مراجعه به پنل فروشگاه فروشنده خاص برای دنبال کردن فروشنده توسط مشتری در دکان
مراجعه به پنل فروشگاه فروشنده خاص برای دنبال کردن فروشنده توسط مشتری در دکان

برای بررسی لیست فروشگاه های دنبال شده، مشتری باید به حساب کاربری خود وارد شود و به مسیر، داشبورد مشتری –> حساب من –> فروشندگان برود.

نحوه بررسی لیست فروشگاه های دنبال شده توسط مشتری در دکان
نحوه بررسی لیست فروشگاه های دنبال توسط مشتری در دکان

با کلیک بر روی برگه فروشندگان، مشتریان به صفحه فهرست فروشگاه ‌های دنبال شده، توسط آنها هدایت می ‌شوند.

نحوه ورود به صفحه فهرست فروشگاه ‌های دنبال شده توسط مشتری در دکان
نحوه ورود به صفحه فهرست فروشگاه ‌های دنبال توسط مشتری در دکان

مشاهده فروشنده پس از دریافت دنبال کننده

اکنون وقتی یک مشتری فروشنده خاصی را از فروشگاه شما دنبال می کند، به طور خودکار در بخش «دنبال کننده» داشبورد جلویی آن فروشنده نشان داده می شود. برای رفتن به برگه دنبال کننده ها برای مشاهده جزئیات مشتری دنبال شده، فروشنده باید به مسیر، داشبورد فروشنده –> دنبال کننده ها برود.

مشاهده فروشنده پس از دریافت دنبال کننده در دکان
مشاهده فروشنده پس از دریافت دنبال کننده در دکان

فروشندگان می توانند نام و زمانی را ببینند که مشتری آنها را دنبال کرده است. ضمنا هر بار که فروشنده محصولی را در فروشگاه خود آپلود می کند، ایمیلی دریافت نمی کنید، بلکه در یک ایمیل به آنها اطلاع می دهند، که فروشندگانی که دنبال می کنند محصولات جدیدی را در فروشگاه خود ذخیره کرده اند.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه