تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش استفاده از گزارش های کسب درآمد در دکان

آموزش استفاده از گزارش های کسب درآمد در دکان
آموزش استفاده از گزارش های کسب درآمد در دکان

فهرست مطالب آموزش استفاده از گزارش های کسب درآمد در دکان

آیا به دنبال راهی برای استفاده از گزارش های کسب درآمد در دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از گزارش های کسب درآمد در دکان استفاده کنید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده از گزارشات کسب درآمد در دکان

این گزارش ها، درآمد کلی فروشگاه را در یک مکان نشان می دهد. شما به سادگی می توانید گزینه کسب گزارش درآمد بر اساس روز، سال و توسط فروشنده را انتخاب کنید. برای دسترسی به گزارش ‌های درآمد از داشبورد وردپرس، باید به مسیر، داشبورد مدیریت وردپرس → دکان → گزارشات

نحوه مشاهده درآمد های روزانه

نحوه مشاهده درآمد های روزانه دردکان
نحوه مشاهده درآمد های روزانه دردکان

این صفحه ای است که با کلیک بر روی برگه گزارش های درآمد از نوار کناری به طور پیش فرض در آن بارگیری می شود. گزارش درآمد بر اساس روز، گزارش درآمد دوره خاصی از روزهای انتخاب شده از تقویم بالا را نشان می دهد.

نحوه مشاهده گزارشات درآمد بر اساس سال

نحوه مشاهده گزارشات درآمد بر اساس سال در دکان
نحوه مشاهده گزارشات درآمد بر اساس سال در دکان

پس از کلیک بر روی گزینه بر اساس سال (By Year) در قسمت گزارشات درآمد، صفحه گزارش درآمد سال خاصی را که از منوی کشویی بالا انتخاب شده است، نمایش می دهد. به سادگی یک سال را از بالا انتخاب کنید و بر روی گزینه نمایش کلیک کنید، تا گزارش های درآمد آن سال خاص ایجاد شود.

مشاهده گزارشات درآمد توسط فروشنده

مشاهده گزارشات درآمد توسط فروشنده در دکان
مشاهده گزارشات درآمد توسط فروشنده در دکان

با کلیک بر روی دکمه توسط فروشنده در بالا در بخش گزارش های درآمد، گزارش درآمد یک فروشنده خاص انتخاب شده از لیست فروشنده از منوی کشویی نام فروشگاه نمایش داده می شود. فقط کافی است فروشنده مورد نظر را از نوار منوی نام فروشگاه و دوره زمانی که می خواهید گزارش درآمد را نمایش دهید انتخاب کنید و سپس روی دکمه “نمایش” کلیک کنید تا گزارش درآمد آن فروشنده خاص ایجاد شود. تمام شد! این مقاله تمام چیزی بود که برای مشاهده کسب درآمد در قسمت گزارشات نیاز داشتید، که یاد بگیرید.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه