تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

Twitter Becomes X: The Future of The Everything App

Twitter Becomes X: The Future of The Everything App
Twitter Becomes X: The Future of The Everything App

فهرست مطالب Twitter Becomes X: The Future of The Everything App

ایلان ماسک در آخر هفته از تغییر نام توییتر به X در اقدامی برای ایجاد یک برنامه همه چیز با تعامل نامحدود خبر داد. ایلان ماسک از تبدیل توییتر به “X”، یک برنامه فوق العاده فراگیر خبر داد. ماسک «X» را به‌عنوان پلتفرمی در نظر می‌گیرد که به‌روزرسانی‌های اجتماعی به‌علاوه پرداخت‌ها، بانکداری و موارد دیگر را در بر می‌گیرد. مدیر عامل توییتر معتقد است که X مرکز تعامل و امکانات نامحدود خواهد بود.

Twitter Becomes X: The Future of The Everything App

توییتر پس از تغییر نام تجاری رادیکال در آخر هفته، اکنون X شده است. لوگوی نمادین پرنده در سراسر شبکه اجتماعی با لوگوی X جدید جایگزین شد و حساب رسمی @Twitter نیز به X تغییر نام داد. ایلان ماسک، که این شبکه اجتماعی را در اکتبر 2022 خریداری کرد، توضیح داد که چرا تغییر نام تجاری اهمیت دارد. ماسک ماه هاست که به تغییر آینده در توییتر اشاره کرده است. X زمانی که مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، به تیم ملحق شد، اشاره شد.

با هیجان اعلام می کنم که یک مدیر عامل جدید برای X/Twitter استخدام کرده ام. او تا 6 هفته دیگر شروع خواهد شد! نقش من به سمت مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد.

تغییر نام تجاری برای کسانی که ماسک را دنبال می کنند تعجب آور نیست، زیرا او به برنامه هایی برای یک پلتفرم اجتماعی جامع اشاره کرده است که بیشتر از به روز رسانی های مبتنی بر متن ارائه می دهد.

قصد داریم سایتی ایجاد کنیم که در آن عموم مردم بتوانند حقیقت اصلی هر مقاله را ارزیابی کنند و امتیاز اعتبار هر روزنامه نگار، سردبیر و نشریه را در طول زمان پیگیری کنند. به این فکر می کنم که آن را پراودا بنامم…

پلتفرم جدیدی که سال‌ها پیش پیش‌بینی شده بود، دارای امتیاز اعتبار است تا شناسایی ربات‌ها و اطلاعات نادرست را آسان‌تر کند.

یک سایت رتبه‌بندی اعتبار رسانه ایجاد کنید (که بات‌نت‌های تبلیغاتی را نیز پرچم‌گذاری می‌کند)

به جای ایجاد یک پلتفرم جدید از ابتدا، خرید توییتر برنامه های X را سه تا پنج سال تسریع کرد.

خرید توییتر یک تسریع کننده برای ایجاد X، برنامه همه چیز است .

به گفته یاکارینو، هدف X تبدیل شدن به یک بازار جهانی برای ایده‌ها، محصولات و خدماتی است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. این پلتفرم که زمانی ارتباطات جهانی را متحول کرد، نوید تعامل بی حد و حصر در آینده را می دهد.

X حالت آینده تعامل نامحدود است – با محوریت صدا، تصویر، پیام، پرداخت/بانک – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده ها، کالاها، خدمات و فرصت ها. با استفاده از هوش مصنوعی، X همه ما را به روش هایی که تازه تصور می کنیم به هم متصل می کند.

سهامداران توییتر مدت‌هاست که خواهان نوآوری مهم‌تری هستند و X راه‌حل آن است که شکل‌گیری آن در حال حاضر در چندین راه‌اندازی ویژگی‌های اخیر قابل مشاهده است. یاکارینو و ماسک رشد بیشتری را پیش بینی می کنند و برای معرفی X در سطح جهانی هیجان زده هستند.

چراغ ها دوربین. ایکس! pic.twitter.com/K9Ou47Qb4R

همانطور که X همچنان برند توییتر را تصاحب می کند، دامنه x.com به وب سایت توییتر هدایت می شود.

https://t.co/bOUOek5Cvy اکنون به https://t.co/AYBszklpkE اشاره می کند . لوگوی Interim X بعداً امروز منتشر می شود.

این دامنه زمانی محل سرمایه گذاری ماسک در زمینه بانکداری با X/PayPal بود. به نظر می رسد نام تجاری در وب سایت رسمی ترکیبی از X Corp و پرنده توییتر است که به زودی از بین می رود.

چه اتفاقی برای توییت های جاسازی شده خواهد افتاد؟

علاوه بر سؤالاتی در مورد تغییر نام تجاری، دیگران علاقه مند هستند که چگونه انتقال به x.com و سایر تغییرات بر ویژگی هایی مانند توییت های جاسازی شده تأثیر می گذارد.

چه مدت قبل از شکستن توییت های جاسازی شده؟ بسیاری از بازاریابان محتوا (از جمله خودم) به سرعت در حال تقلا هستند. نمی دانستیم که اسکرین شات های توییت ها در نهایت برنده خواهند بود…

جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، به روش غیرقابل اعتماد کار جاسازی اشاره کرد.

این یکی برای توییتر است: https://t.co/NYhEPFrhj4 من فقط دوست ندارم به JS ناشناخته و محتوای تعبیه شده شخص ثالث تکیه کنم. بدون عملکرد ناشناخته، بدون محتوای ناشناخته، بدون ردیابی ناشناخته، بدون شکستگی ناشناخته.

ما برای نظر دادن با X/Twitter تماس گرفتیم. پاسخگوی خودکار توییتر press@ از 💩 به “به زودی با شما تماس خواهیم گرفت” به روز شده است. 

آینده X

همانطور که ما به افق این انقلاب دیجیتال نگاه می کنیم، پتانسیل یکپارچه سازی هوش مصنوعی در X به یک امکان جالب تبدیل می شود، به ویژه با توجه به سرمایه گذاری هوش مصنوعی موجود ماسک، xAI . ادغام فناوری پیشرفته xAI در برنامه فوق العاده X می تواند یک تغییر بازی باشد و مرزهای نحوه تعامل ما با پلتفرم های دیجیتال را جابجا کند. توییتر تحت ماسک به X تبدیل می‌شود و تعامل نامحدودی را از طریق ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند و محدوده میدان جهانی شهر را دوباره تعریف می‌کند.

این وعده X – یک اکوسیستم دیجیتالی همهجانبه و یکپارچه است. طلوع این دوره جدید مطمئناً توجه ما را جلب می کند، زیرا X آماده است تا توییتر و چشم انداز رسانه های اجتماعی و فراتر از آن را بازتعریف کند.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه