تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

لینکدین تحقیقاتی را در زمینه تشخیص تصویر هوش مصنوعی نشان می دهد که نمایه های جعلی را می گیرد

لینکدین تحقیقاتی را در زمینه تشخیص تصویر هوش مصنوعی نشان می دهد که نمایه های جعلی را می گیرد
لینکدین تحقیقاتی را در زمینه تشخیص تصویر هوش مصنوعی نشان می دهد که نمایه های جعلی را می گیرد

فهرست مطالب لینکدین تحقیقاتی را در زمینه تشخیص تصویر هوش مصنوعی نشان می دهد که نمایه های جعلی را می گیرد

لینکدین ردیاب تصویر هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرد که 99 درصد موفقیت در ثبت پروفایل های جعلی دارد. لینکدین یک مفهوم تحقیقاتی جدید برای تشخیص تصویر هوش مصنوعی ایجاد کرده است که 99٪ درصد موفقیت در گرفتن عکس های پروفایل جعلی و 1٪ نرخ مثبت کاذب دارد. بر اساس شواهد حکایتی، آشکارساز جدید آنها در واقع کار می کند.

لینکدین تحقیقاتی را در زمینه تشخیص تصویر هوش مصنوعی نشان می دهد که نمایه های جعلی را می گیرد

به گفته یکی از مهندسان لینکدین که اطلاعاتی را با ما به اشتراک گذاشته است، مدل‌های تشخیص عکس فعلی لینکدین دارای نرخ مثبت کاذب کمتری هستند در حالی که نرخ مثبت واقعی بالا را حفظ می‌کنند.

پروفایل های جعلی لینکدین

دلایل زیادی برای ایجاد پروفایل های جعلی لینکدین وجود دارد. برای برخی از اعضای جامعه بازاریابی جستجوی وابسته، یکی از دلایل پروفایل های جعلی این تصور است که اگر نویسندگان مقاله پیوندهایی به نمایه لینکدین در بیو نویسنده خود داشته باشند، گوگل به سایتی اعتماد خواهد کرد. این ایده از تشویق گوگل سرچشمه می گیرد که محتوا باید دارای چیزی باشد که به عنوان EEAT، تجربه، تخصص، اعتبار و اعتماد شناخته می شود.

برای دیگران انگیزه ایجاد یک وب سایت با ظاهر قابل اعتمادتر برای بازدیدکنندگان وب سایت آنها است. این به معنای چشم پوشی از این اقدامات نیست، من آنها را دلسرد می کنم. این فقط برای توضیح این است که این تمرین در حال وقوع است و چرا اتفاق می افتد. ظهور توانایی ایجاد تصاویر پروفایل با هوش مصنوعی، ایجاد پروفایل های جعلی را آسان تر کرده است، که به طور تصاعدی یک مشکل بزرگ را تشدید می کند.

گزارش‌های مربوط به پروفایل‌های جعلی لینکدین منتشر شده در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که لینکدین ۲۱ میلیون حساب جعلی را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ شناسایی و حذف کرده است. شواهد حکایتی به اشتراک گذاشته شده توسط یک بازاریاب وابسته که پروفایل های جعلی لینکدین را به اشتراک گذاشته است، تایید می کند که آشکارساز تصویر هوش مصنوعی لینکدین توانایی آن ها را برای گرفتن حساب های جعلی بسیار بهبود بخشیده است. به گفته لینکدین:

ما دائماً برای بهبود و افزایش اثربخشی دفاع ضد سوء استفاده خود برای محافظت از تجربیات اعضا و مشتریان خود کار می کنیم. و به‌عنوان بخشی از کار مداوم خود، با دانشگاهیان همکاری کرده‌ایم تا یک قدم جلوتر از انواع سوءاستفاده‌های جدید مرتبط با حساب‌های جعلی که از فناوری‌های در حال تکامل سریع مانند هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند، بمانیم.»

تشخیص حساب های جعلی سخت است

لینکدین به طور مداوم سیستم های خود را برای شناسایی انواع فعالیت های ناخواسته مانند پروفایل های جعلی، تصاحب حساب ها و نقض خط مشی محتوا به روز می کند. معرفی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، تشخیص تصاویر جعلی را غیرممکن کرده است، اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید. لینکدین «مصنوعاتی» را شناسایی می کند که مشخصه تصاویر پروفایل جعلی هوش مصنوعی هستند.

اکثر مردم نمی دانند چگونه تصاویر هوش مصنوعی را تشخیص دهند، بنابراین برای افراد آسان است که یک حساب جعلی را با یک حساب واقعی اشتباه بگیرند. لینکدین به اشتراک گذاشت:

با ظهور رسانه های مصنوعی تولید شده توسط هوش مصنوعی و رسانه های تولید شده متن به تصویر، پروفایل های جعلی پیچیده تر شده اند. و ما متوجه شدیم که اکثر اعضا به طور کلی قادر به تشخیص بصری چهره های واقعی از مصنوعی نیستند…”

چگونه لینکدین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را جذب می کند

یکی از ویژگی های تصاویر ایجاد شده مصنوعی این است که همه آنها الگوهای مشابهی دارند، چیزی که لینکدین آن را تفاوت های ساختاری می نامد. تصاویر واقعی اجزای ساختاری را به اشتراک نمی گذارند. لینکدین نمونه ای از ترکیبی از 400 تصویر مصنوعی و 400 تصویر واقعی را به اشتراک گذاشته است. ترکیب تصاویر جعلی نشان می دهد که نواحی اطراف چشم و بینی تمایل زیادی به مشابهت دارند. ترکیب تصاویر واقعی با هیچ یک از تصاویر دیگر هیچ اشتراکی ندارد، بنابراین ترکیب تار است. نتایج تحقیقات آنها قابل توجه است.

اشتراک گذاری لینکدین:

نرخ مثبت واقعی (TPR) درصدی از عکس های مصنوعی است که به درستی به عنوان مصنوعی طبقه بندی شده اند. نرخ مثبت کاذب (FPR) درصدی از عکس های واقعی است که به اشتباه به عنوان مصنوعی طبقه بندی شده اند. رویکرد ما می‌تواند 99.6% (TPR) از چهره‌های مصنوعی StyleGAN، StyleGAN2 و StyleGAN3 را شناسایی کند، در حالی که تنها 1٪ (FPR) از عکس‌های پروفایل واقعی لینکدین را به‌طور نادرست به‌عنوان مصنوعی طبقه‌بندی می‌کند.

برای نتایج معیار در مقاله تحقیقاتی خود، ما یک هدف FPR 1٪ را انتخاب کردیم، زیرا – برای برنامه های کاربردی دنیای واقعی در یک شبکه بزرگ حرفه ای – برای مدل های تشخیص تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی مهم است که بیشتر تصاویر مصنوعی را بگیرند، در حالی که فقط به ندرت طبقه بندی یک تصویر واقعی به عنوان مصنوعی.

آشکارساز هوش مصنوعی LinkedIn در دنیای واقعی چقدر موثر است؟

بازاریاب وابسته با پروفایل های جعلی لینکدین به اشتراک گذاشت که لینکدین توانسته است 100٪ از پروفایل های جعلی لینکدین آنها را بگیرد. آنها تجربه خود را با من در میان گذاشتند:

“به عنوان یک بازاریاب وابسته، داشتن پروفایل های لینکدین برای شخصیت جعلی من راهی عالی برای کسب اعتبار برای نویسندگانم بود. این به ویژه برای لینک سازی HARO مفید بود، زیرا خبرنگاران تمایل دارند بیشتر به سایت هایی با افرادی با پروفایل لینکدین پیوند بزنند. در چند ماه گذشته، 90 درصد از پروفایل های من توسط لینکدین به حالت تعلیق درآمده است. متأسفانه، اکنون باید روش دیگری پیدا کنم تا به نویسندگانم اعتبار بیافزایم و آنها را قانونی جلوه دهم.»

لینکدین همچنان به بهبود توانایی خود در یافتن پروفایل های جعلی ادامه می دهد. توانایی ایجاد یک نمایه جعلی حتی سخت تر شده است.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه