تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش استفاده از قابلیت انتخاب رنگ در المنتور

آموزش استفاده از قابلیت انتخاب رنگ در المنتور
آموزش استفاده از قابلیت انتخاب رنگ در المنتور

فهرست مطالب آموزش استفاده از قابلیت انتخاب رنگ در المنتور

ابزار انتخاب رنگ در المنتور به شما امکان می ‌دهد با سادگی رنگ ‌ها را انتخاب و استفاده کنید. این ابزار به شما اجازه می ‌دهد رنگ ‌ها را از طیف رنگی انتخاب کرده یا مقادیر رنگ خاص را وارد کنید و یا از پالت رنگ ‌های پیش ‌فرض استفاده کنید. این ویژگی تضمین می ‌کند که استفاده از رنگ در سراسر وبسایت شما هماهنگ باشد و با یک کلیک رنگ مشابه را در قسمت ‌های مختلف وبسایت خود اعمال کنید. شما نیازی ندارید که به صورت دستی رنگ مورد نظر را انتخاب کنید، به جای آن می‌ توانید از ابزار انتخاب رنگ استفاده کرده و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد چگونه از ویژگی ‌های انتخاب رنگ در المنتور استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می ‌توانید رنگ ‌های مختلف را با کمک یک کلیک انتخاب کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا رنگ‌ ها را به آسانی در بخش ‌های مختلف وبسایت خود استفاده کنید و از هماهنگی رنگ‌ ها اطمینان حاصل کنید.

نکته : برای خرید افزونه المنتور پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده از ویژگی انتخاب رنگ در المنتور

روشنایی رنگ یا رنگ RGB را می ‌توان با استفاده از ترکیب اندازه‌ گیری قدرت نور سه رنگ قرمز (R)، سبز (G) و آبی (B) تعیین کرد. همچنین، کد هگزا دسیمال (Hex) برای نمایش رنگ در وب استفاده می ‌شود که شامل 6 حرف یا عدد (از 0 تا 9 و A تا F) است. المنتور از هر دو نوع رنگ RGB و Hex پشتیبانی می‌ کند، بنابر این شما می‌ توانید از هر دو فرمت برای انتخاب و استفاده از رنگها در صفحات وب خود استفاده کنید. با استفاده از المنتور، شما می ‌توانید یک رنگ خاص را ذخیره کنید و با یک کلیک آن را در آینده در هر قسمتی از وبسایت خود استفاده کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان شما می شود زیرا نیازی به کپی و الصاق مجدد رنگ ندارید. شما می‌ توانید رنگ را به عنوان یک رنگ جهانی اضافه کنید و آن را در طول وبسایت خود بارها استفاده کنید.

اضافه کردن رنگ جهانی

برای استفاده از هر رنگی به عنوان یک رنگ جهانی، ابتدا به یک صفحه بروید و آن را با ویرایشگر المنتور باز کنید. در یک بخشی که می خواهید رنگ را اضافه کنید، یک ابزارک اضافه کنید. بعد از اضافه کردن ابزارک، بر روی قسمت محتوا کلیک کنید. حالا یک گزینه را که می ‌توانید رنگ را اضافه کنید انتخاب کنید و رنگ را از انتخاب کننده رنگ انتخاب کنید.وقتی رنگ خود را انتخاب کردید، روی دکمه “+” کلیک کنید تا این رنگ را به عنوان یک رنگ جهانی اضافه کنید.

اضافه کردن رنگ جهانی در المنتور
اضافه کردن رنگ جهانی در المنتور

سپس یک نام برای رنگ جهانی خود اضافه کنید و بر روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید. رنگ ترجیحی شما به عنوان یک رنگ جهانی اضافه خواهد شد.

نحوه استفاده از رنگ جهانی

برای استفاده از رنگ جهانی، به هر ابزارکی که می ‌توانید رنگ را اضافه کنید بروید. حالا از گزینه رنگ، بر روی آیکون پیش ‌فرض کلیک کنید.

نحوه استفاده از رنگ جهانی در المنتور
نحوه استفاده از رنگ جهانی در المنتور

حالا از لیست رنگ ‌های جهانی، رنگ جهانی که به تازگی اضافه کردید را مشاهده خواهید کرد. فقط بر روی آن کلیک کنید و رنگ اضافه خواهد شد.

اضافه کردن رنگ جهان به لیست رنگ های ذخیره در المنتور
اضافه کردن رنگ جهان به لیست رنگ های ذخیره در المنتور

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه