تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش ایجاد یک شکل تصویر سفارشی در المنتور

آموزش ایجاد یک شکل تصویر سفارشی در المنتور
آموزش ایجاد یک شکل تصویر سفارشی در المنتور

فهرست مطالب آموزش ایجاد یک شکل تصویر سفارشی در المنتور

تصویر جزء بسیار مهم برای هر نوع وبسایتی است. کسب و کار شما هر چه که باشد، می توانید با افزودن انواع مختلف تصاویر وبسایت خود را جذابتر کنید. با اضافه کردن تصاویر می توانید کسب و کار یا خدمات خود را به شکلی متفاوت بیان کنید. اگر وبسایت خود را بدون تصاویر ایجاد کنید، جذابیت نخواهد داشت. بنابراین تصاویر برای یک وبسایت ضروری هستند. اما فقط اضافه کردن یک تصویر به صفحه وب کافی نیست، باید آن را به شکلی طراحی کنید تا جذاب باشد. روش ‌های زیادی برای اضافه کردن استایل به تصاویر وجود دارد. اضافه کردن شکل به تصاویر یکی از آنها است. استفاده از اشکال تصویر یک روش متداول در طراحی وب است که باعث می‌شود وبسایت ‌ها بهتر به نظر برسند.

با استفاده از پیکربندی‌ های اختصاصی در پیج بیلدر المنتور، می‌توانید شکل ‌های سفارشی برای تصاویر خود ایجاد کنید. این ویژگی فوق ‌العاده است، زیرا به شما امکان می‌ دهد تا شکل‌ های منحصربه ‌فرد و خلاقانه ‌ای را برای تصاویر خود ایجاد کنید. با این روش، می ‌توانید طرح بندی و استایل منحصربه ‌فردی برای وبسایت خود ایجاد کنید و آن را جذاب ‌تر کنید. مطمئنا! ایجاد شکل‌ های سفارشی برای تصاویر در المنتور یک روش عالی برای افزایش جذابیت بصری وبسایت شما است. ایجاد شکل سفارشی برای تصاویر با المنتور کار سختی نیست و شما به راحتی می ‌توانید آن را انجام دهید. بنابراین، در این مقاله به شما نحوه ایجاد شکل ‌های سفارشی برای تصاویر در المنتور را نشان خواهیم داد. قبل از خواندن این مقاله می‌توانید مقاله ما را برای یادگیری راهنمایی های کار با کروسل تصاویر در المنتور مشاهده کنید.

نکته : برای خرید افزونه المنتور پرو اینجا کلیک کنید.

 نحوه افزودن یک شکل تصویر سفارشی در المنتور

برای ایجاد شکل سفارشی به تصویر، ابتدا یک صفحه با المنتور باز کنید و یک بخش (Section) اضافه کنید. ویجت تصویر را بکشید و روی بخش قرار دهید و یک تصویر ایجاد کنید.

نحوه افزودن یک شکل تصویر سفارشی در المنتور
نحوه افزودن یک شکل تصویر سفارشی در المنتور

بعد از اضافه کردن تصویر خود از تب محتوا (Content) می‌ توانید اندازه و تراز تصویر را تنظیم کنید. سپس به تب استایل (Style) بروید تا شکل سفارشی خود را ایجاد کنید. در زیر تب استایل، گزینه انحنای مرز (Border radius) را پیدا خواهید کرد. ما از گزینه انحنای مرز (border-radius) برای ایجاد شکل سفارشی استفاده خواهیم کرد.

تنظیمات مربوط به محتوای تصاویر در المنتور
تنظیمات مربوط به محتوای تصاویر در المنتور

مقدار انحنای مرز (border-radius) را افزایش و کاهش دهید تا شکل مورد نظر را بدست آورید. می‌ توانید مقادیر را با هم ترکیب کنید یا مقادیر مختلفی را اضافه کنید.

انحنای مرز در تصویر در المنتور
انحنای مرز در تصویر در المنتور

مقدار انحنای مرز (border-radius) متفاوت برای تصاویر مختلف تنظیم کنید تا شکل ‌های متفاوتی برای تصاویر بدست آورید. همچنین، امکاناتی برای زیبایی ‌بخشی بیشتر به تصویر وجود دارد. می ‌توانید اینجا سایه تصویر را اضافه کنید و اثر هاور (hover) را تنظیم کنید.برای افزودن سایه به تصویر، روی آیکون ویرایش سایه تصویر کلیک کنید و سپس سایه را به تصویر اضافه کنید.

سایه جعبه در تصویر در المنتور
سایه جعبه در تصویر در المنتور

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه