تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

افزونه شماره های متوالی سفارش | EDD Advanced Sequential Order Numbers

 نسخه: 1.0.11 
18 اسفند 1401
24 شهریور 1403
544
2

قیمت اصلی 309,000 تومان بود.قیمت فعلی 92,700 تومان است.

امتیاز خریداران:
0 از 5.0
0000
1011ساعت
0102دقیقه
5758ثانیه
در حال بارگذاری ...

افزونه EDD Advanced Sequential Order Numbers یک افزودنی ایزی دیجیتال دانلود برای شماره گذاری متوالی برای انواع سفارشات Easy Digital Downloads است. اگر شما صاحب یک فروشگاه دانلودی ساخته شده با افزونه ایزی دیجیتال دانلود دارید این پلاگین به ​​شما این امکان را می دهد که شماره سفارش های متوالی را به سوابق پرداخت اختصاص دهید و اجازه می دهد سه سری جداگانه از شماره های سفارش را حفظ کنید. سری اعداد شامل یک سری اعداد موقت برای زمانی که سفارشات هنوز تکمیل نشده اند، یک سری شماره اختیاری برای سفارشات رایگان و یک سری اعداد برای سفارشات تکمیل شده است.

افزونه EDD Advanced Sequential Order Numbers میتواند پیشوند و پسوند را برای هر سری به طور جداگانه تنظیم کند، شما میتوانید سری اعداد خاصی را فعال یا غیرفعال کنید، و حتی شماره بعدی را به صورت دستی تنظیم کنید. شما در صورت نیاز میتوانید پیشوندها و پسوندهای دلخواه خود برای سه حالت سفارشات موقت مانند در انتظار پرداخت، سفارشات تکمیل شده پولی و رایگان قرار دهید. شما همچنین میتوانید یک کارکتر دلخواه را در سمت چپ یا راست سفارشات با عنوان پد قرار دهید و بیشتر قبل نسبت به شخصی سازی سفارشات اقدام کرده باشید.

شماره سفارشات شخصی سازی شده با پلاگین EDD Advanced Sequential Order Numbers
شماره سفارشات شخصی سازی شده با پلاگین EDD Advanced Sequential Order Numbers

ویژگی های افزونه شماره های متوالی سفارش | EDD Advanced Sequential Order Numbers :

  • قابلیت اختصاص پیشوند/پسوند دلخواه به سفارشات
  • امکان فعال/غیرفعال کردن افزونه با یک کلیک
  • قابلیت فعال/غیرفعال کردن سفارشات متوالی برای سفارشات رایگان
  • امکان قرار دادن یک پدینگ برای شماره های سفارش
  • قابلیت تعیین طول شماره سفارش برای سفارشات
  • امکان تعیین شماره سفارش برای سفارشات آینده

پیشوندها و پسوندهای سری شماره : سری‌های اعداد به‌صورت جداگانه به ترتیب هستند و می‌توان پیشوندها و پسوندهای منحصر به‌ فردی به آن‌ها اختصاص داد :

  • سفارش موقت : هنگامی که یک سفارش در EDD ایجاد می شود، یک شماره سفارش موقت به سفارش اختصاص داده می شود. پس از علامت گذاری سفارش به عنوان کامل، شماره سفارش جایگزین خواهد شد.
  • سفارش رایگان : پس از تکمیل سفارش، اگر مجموع سفارش 0 باشد، یک شماره سفارش از این سری سفارش به سفارش اختصاص داده می شود. شماره های مختلف سفارش برای سفارش های رایگان را می توان در تنظیمات افزونه غیرفعال کرد.
  • سفارش تکمیل شده : اگر سفارش رایگان نباشد، یا سری شماره سفارش رایگان غیرفعال باشد، پس از تکمیل سفارش، یک شماره سفارش معمولی به سفارش اختصاص داده می‌شود.

پد با :

کاراکتری که برای اعداد سفارش استفاده می شود. به عنوان مثال، از 0 برای اضافه کردن صفر قبل از شماره سفارش استفاده کنید تا شماره سفارش 001 به دست آید.

طول شماره سفارش :

این برای تنظیم طول یا تعداد ارقام در سفارش شما استفاده می شود. مقادیر پیشوند/پسوند در طول شماره سفارش گنجانده نشده است.

شماره های سفارش بعدی :

این شماره سفارش بعدی است. اگر خالی باشد، 1 است. می‌توانید از این برای شروع سفارش‌های آینده با یک عدد خاص، به جای 1، 1000 استفاده کنید، یا اگر می‌خواهید پس از بروزرسانی پیشوند یا پسوند، سفارشات را از 1 بازنشانی کنید و شروع کنید.

تنظیمات افزونه شماره گذاری متوالی سفارشات ایزی یجیتال دانلود
تنظیمات افزونه شماره گذاری متوالی سفارشات ایزی یجیتال دانلود

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزونه شماره های متوالی سفارش | EDD Advanced Sequential Order Numbers”

نسخه 1.0.11، 13 ژانویه 2021

Refactor: تنظیمات به تب “پرداخت ها” منتقل شده اند.
رفع: شماره سفارش موقت برای سفارش‌های «رها شده» ظاهر نمی‌شود.
رفع: اعداد ترتیب متوالی هسته EDD هنوز در حال تخصیص هستند.
ثابت: از postfix موقت برای سفارشات تکمیل شده تحت شرایط خاص استفاده شد.
رفع: سفارش‌های رها شده‌ای که پس از آن بازیابی شدند، به آنها شناسه اختصاص داده نشد.
رفع: به شماره های سفارش تولید شده توسط CLI، شماره سفارش رایگان اختصاص داده نمی شود.
رفع: تکراری – پرداخت های تمدید اشتراک به اشتباه شماره های اختصاص داده شده از دنباله “رایگان” را دریافت می کند.
EDD 3.0: ایمیل های رسید خرید به اشتباه از شماره سفارش موقت به جای شماره کامل استفاده می کردند.
EDD 3.0: شماره های سفارش به بازپرداخت اختصاص داده شد.
EDD 3.0: شماره های سفارش را در طول فرآیند مهاجرت 3.0 منتقل کنید.
توسعه دهنده: نحوه بارگیری افزونه را اصلاح کنید.
برنامه نویس: نحوه صدور مجوز را اصلاح کنید.

آیا سایت شما دارای نماد اعتماد اطمینان می باشد !؟

پاسخ : بله، سایت سَمَندون دارای نماد اعتماد اونم دو ستاره می باشد و همچنین دارای نماد اطمینان از سایت سرآمد نیز می باشد، که همه اینها به جهت اطمینان خریداران از خرید امن آنها می باشد، جهت مشاهده نمادهای اعتماد وبسایت کافیس به پاورقی پایین همین صفحه مراجعه کنید و بر روی لوگوهای اعتماد مورد نظر کلیک کنید تا مجوز دریافتی وبسایت ما را مشاهده نمائید.

آیا محصولات شما سالم و اورجینال می باشند !؟

پاسخ : بله کاملا، همه محصولاتی که در سَمَندون قرار داده می شود کاملاً تست شده اند و کاملا سالم و اورجینال می‌باشند، ممکن است در برخی موارد نسخه ای از محصولات مشکلاتی داشته باشد که این مشکل از طرف نویسنده و سازنده پلاگین و قالب است که معمولا این موارد در بروزرسانی های بعدی محصول توسط طراح برطرف می شود.

آیا دسترسی به فایل محصولات همیشگی می باشد !؟

پاسخ : بله کاملا، دسترسی به فایل محصولات برای خریداران مادام العمر می باشد و به راحتی می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود فایل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

آیا محصولات خریداری شده پشتیبانی می شوند !؟

پاسخ : بله، تمامی محصولات خریداری شده دارای 6 ماه پشتیبانی کاملا رایگان از سوی وبسایت سَمَندون می باشد و وبسایت سَمَندون در هر شرایطی در طول 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با مشتریان خود خواهد بود و به حل مشکلات احتمالی و راهنمایی آن‌ها می‌پردازد.

آیا محصولات برای کار کردن نیاز به لایسنس دارند !؟

پاسخ : قربان برای کارکردن نیازی به لایسنس نیست، اگر کار کردن افزونه نیاز به لایسنس داشت شما اصلا نمیتونستید وارد مدیریت افزونه بشید، لایسنس برای دریافت بروزرسانی می باشد که ما بروزرسانی ها رو از طریق پنل کاربریتون در اختیارتون میذاریم و شما میتونید نسخه های جدید رو از پنلتون در سایت ما دانلود و نصب بکنید.

با کدام کارت‌های بانکی می‌توانم خرید کنم !؟

پاسخ : امکان خرید با همه کارت های بانکی عضو شتاب میسر است. و محدودیتی در نوع بانک یا کارت بانکی وجود ندارد.

آیا نصب محصولات خریداری شده رایگان است !؟

پاسخ : بله کاملا، در صورتی مشتری به هر دلیلی نتواند محصولی را نصب کند بعد از خرید کافیست آدرس سایت خود به همراه اطلاعات ورود به محیط مدیریت سایت را برای پشتیبانی در یک تیکت ارسال کند تا اینکار برای خریدار بصورت کاملا رایگان انجام شود.

آیا امکان حذف کپی رایت قالب‌ها و محصولات وجود دارد !؟

پاسخ : بله،‌ این مورد در سََمندون مانعی ندارد. همچنین وبسایت سَمَندون در صورت درخواست خریدار، بصورت کاملا رایگان این کار را برای خریدار انجام می‌دهد.

آیا محصولات دارای آموزش می باشند !؟

پاسخ : بله، اکثر محصولات دارای دارای فایل مستندات اصلی خود هستند و برخی‌ دیگر نیز دارای آموزش ویدیوئی نحوه نصب و کار با محصول می باشند.

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از سَمَندون را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط سَمَندون طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول  رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت جدید

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه