تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش استفاده از تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

آموزش استفاده از تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز
آموزش استفاده از تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

فهرست مطالب آموزش استفاده از تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

آیا به دنبال راهی برای استفاده از تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز هستید؟ پلاگین گراویتی فرمز یک افزونه وردپرس فرم ساز بسیار قدرتمند‌ می باشد. که شما با این افزونه می توانید در چند دقیقه به سرعت، حرفه ای ترین فرم ها را بسازید و از آن به عنوان دریافت اطلاعات به صورت آسان از کاربر استفاده کنید. هم اکنون آخرین نسخه اورجینال و فارسی افزونه گراویتی را می توانید از وبسایت سمندون تهیه و استفاده نمایید.

توجه: برای خرید افزونه گرویتی فرمز اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده از تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

معرفی افزونه:

گرویتی فرمز یک افزونه قدرتمند وردپرس است که برای ساده سازی فرآیند ایجاد و مدیریت فرم ها در وب سایت ها طراحی شده. این افزونه که توسط شرکت (Rocketgenius) توسعه یافته، یک رابط کاربر پسند بصری را ارائه می دهد. که به کاربران اجازه می دهد بدون زحمت انواع مختلفی از فرم ها، مانند فرم های تماس، نظرسنجی، آزمون ها و موارد دیگر را بسازند. این افزونه طیف گسترده ‌ای از فیلد های فرم، شامل: فیلد های متنی، دکمه‌ های رادیویی، چک باکس‌ ها و آپلود فایل ‌ها را فراهم می ‌کند و کاربران را قادر می ‌سازد تا فرم‌ ها را برای رفع نیاز های خاص خود سفارشی کنند.

این افزونه در ویژگی‌ های پیشرفته‌ اش برتری دارد. و به منطق شرطی اجازه می‌ دهد تا فرم ‌های پویا را ایجاد کند که با ورودی ‌های کاربر سازگار است. علاوه بر این، به طور یکپارچه با خدمات محبوب شخص ثالث، مانند درگاه های پرداخت، ابزار های بازاریابی ایمیلی، و سیستم های (CRM) ادغام می شود و عملکرد آن را افزایش می دهد. این افزونه همچنین از فرم های چند صفحه ای، حفاظت از هرز نامه و مدیریت ورود فرم پشتیبانی می کند.

در تنظیمات اعلان های گرویتی فرمز، گزینه های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را پیکربندی کرد. این مقاله به عنوان مرجعی برای تنظیمات مختلف موجود هنگام پیکربندی اعلان‌ های گرویتی فرمز عمل می‌ کند.

نام برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این گزینه تنظیم نام اعلان جدید شما می باشد. به عنوان مرجع برای شناسایی آسان اعلان های شما در تنظیمات گرویتی فرمز استفاده می شود.

اطلاعیه برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این تنظیم اطلاعیه ای را که اعلان را راه ‌اندازی می ‌کند تعریف می‌ کند. بسته به تنظیمات فرم موجود شما، گزینه های زیر ممکن است در دسترس باشند:

اطلاعیه ها توضیحات
ارسال فرم این اقدام زمانی فعال می شود که ارسال فرم تکمیل شود.
فرم ذخیره شده محل توضیحات را انتخاب کنید. توضیحات را می توان این عمل زمانی فعال می شود که یک فرم با استفاده از عملکرد ذخیره و ادامه ذخیره شود. فقط در صورتی در دسترس است که ذخیره و ادامه در فرم فعال باشد.
ذخیره و ادامه ایمیل درخواست شده این اقدام زمانی فعال می شود که ارسال کننده فرم ایمیلی حاوی جزئیات ذخیره و ادامه خود را درخواست کند. فقط در صورتی در دسترس است که گزینه ذخیره و ادامه در فرم فعال باشد.
ارسال به
اطلاعیه برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز
اطلاعیه برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این گزینه به شما امکان می دهد ایمیل اعلان را برای یک گیرنده خاص ارسال کنید.

وارد کردن ایمیل

این فیلد برای تعیین آدرس ایمیلی که اعلان به آن ارسال می شود استفاده می شود. این فیلد از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

انتخاب یک فیلد

این گزینه به شما امکان می ‌دهد اعلان را به مقدار ارسال فیلد ارسال کنید.

ارسال به فیلد

این کرکره حاوی فیلد های موجود است که در آنها از مقدار برای ارسال اعلان استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر یک فیلد ایمیل در فرم خود دارید و می خواهید اعلان را به آدرس ایمیل ارسال شده در آن فیلد ارسال کنید، از این گزینه برای انتخاب فیلد ایمیل مورد نظر استفاده کنید.

روش پیکربندی برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

روش پیکربندی برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز
روش پیکربندی برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این گزینه به شما امکان می دهد قوانین مشروط را برای تعیین محل ارسال اعلان تنظیم کنید.

فرستادن به

این بخش از تنظیمات به شما امکان می دهد آدرس ایمیلی را برای ارسال در صورت رعایت شرایط تنظیم کنید. این گزینه از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

قسمت “اگر”

در این فیلد ها، شرایطی را که باید برآورده شود، تنظیم می کنید.

در این کشویی، فیلدی را انتخاب می‌کنید که هنگام بررسی شرایط مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، اگر می خواهید بررسی کنید که آیا یک دکمه رادیویی خاص انتخاب شده است یا خیر، باید آن فیلد دکمه رادیویی را در این کشویی تنظیم کنید.

مقایسه

در اینجا روش مقایسه فیلد و مقدار را تعریف می کنید. اپراتور های زیر در دسترس هستند:

است؛ نیست؛ بزرگتر از؛ کمتر از؛ حاوی شروع می شود با؛ به پایان می رسد با.

وارد کردن مقدار

این مقداری است که می خواهید فیلد را با آن مقایسه کنید.

نام فرستنده برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این گزینه نام نمایش داده شده برای گیرنده را هنگام دریافت اعلان تنظیم می کند. این گزینه از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

ایمیل فرستنده برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این گزینه تعیین می کند که کدام ایمیل به عنوان فرستنده در اعلان فهرست شود.

پاسخ به برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

اگر پاسخ ‌ها باید به ایمیل دیگری غیر از ایمیلی که اعلان از آن ارسال شده ارسال شود، می ‌توانید آن آدرس ایمیل را در اینجا تعریف کنید. این گزینه از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

بی بی سی برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

اگر گیرندگان دیگری باید از طریق بی بی سی به اعلان اضافه شوند، می ‌توانند در اینجا اضافه شوند. این گزینه از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

موضوع برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این موضوعی است که هنگام دریافت اعلان به گیرنده نشان داده می شود. این گزینه از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

پیام برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

پیام برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز
پیام برای تنظیمات اعلان ها در افزونه گرویتی فرمز

این محتوای پیامی است که در اعلان ارسال می شود. این گزینه از متن ثابت و همچنین تگ های ادغام پشتیبانی می کند.

قالب های خودکار

این گزینه زمانی ظاهر می شود که فیلد های آپلود فایل در فرم وجود داشته باشد. این کادر را علامت بزنید تا فایل ‌های آپلود شده هنگام ارسال اعلان شامل شود. این گزینه با گرویتی فرمز نسخه (2.4) در دسترس است.

قالب بندی خودکار

به طور پیش فرض، خطوط (HTML) به طور خودکار در محتوای پیام گنجانده می شود. با فعال سازی این گزینه، خطوط شکست به طور خودکار قرار نمی گیرند.

منطق شرطی
منطق شرطی برای قالب های خودکار
منطق شرطی برای قالب های خودکار

این تنظیم منطق شرطی را در کل اعلان فعال می کند.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه