تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

مبارزه با هرزنامه با افزونه اکیسمت در گرویتی فرمز

مبارزه با هرزنامه با افزونه اکیسمت در گرویتی فرمز
مبارزه با هرزنامه با افزونه اکیسمت در گرویتی فرمز

فهرست مطالب مبارزه با هرزنامه با افزونه اکیسمت در گرویتی فرمز

آیا به دنبال راهی برای مبارزه با هرزنامه با افزونه اکیسمت در گرویتی فرمز هستید؟ افزونه اکیسمت (Akismet) یک افزونه رایگان می باشد، که به شما کمک می کند تا با هرزنامه در گرویتی فرمز مبارزه کنید. این افزونه از ترکیبی از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی و فیلتر سازی هرزنامه استفاده می کند.

توجه: برای خرید افزونه گرویتی فرمز اینجا کلیک کنید.

نحوه مبارزه با هرزنامه با افزونه اکیسمت در گرویتی فرمز

معرفی افزونه:

گرویتی فرمز یک افزونه قدرتمند وردپرس است که برای ساده سازی فرآیند ایجاد و مدیریت فرم ها در وب سایت ها طراحی شده. این افزونه که توسط شرکت (Rocketgenius) توسعه یافته، یک رابط کاربر پسند بصری را ارائه می دهد. که به کاربران اجازه می دهد بدون زحمت انواع مختلفی از فرم ها، مانند فرم های تماس، نظرسنجی، آزمون ها و موارد دیگر را بسازند. این افزونه طیف گسترده ‌ای از فیلد های فرم، شامل: فیلد های متنی، دکمه‌ های رادیویی، چک باکس‌ ها و آپلود فایل ‌ها را فراهم می ‌کند و کاربران را قادر می ‌سازد تا فرم‌ ها را برای رفع نیاز های خاص خود سفارشی کنند.

این افزونه در ویژگی‌ های پیشرفته‌ اش برتری دارد. و به منطق شرطی اجازه می‌ دهد تا فرم ‌های پویا را ایجاد کند که با ورودی ‌های کاربر سازگار است. علاوه بر این، به طور یکپارچه با خدمات محبوب شخص ثالث، مانند درگاه های پرداخت، ابزار های بازاریابی ایمیلی، و سیستم های (CRM) ادغام می شود و عملکرد آن را افزایش می دهد. این افزونه همچنین از فرم های چند صفحه ای، حفاظت از هرز نامه و مدیریت ورود فرم پشتیبانی می کند.

به ‌روزرسانی‌ های ادغام اکیسمت (Akismet)

گرویتی فرمز از نسخه (1.6) دارای پشتیبانی داخلی برای افزونه (Anti-Spam Akismet) است. از جولای (2021)، عمکرد اکیسمت (Akismet) در افزونه رسمی گرویتی فرمز اکیسمت ارائه می شود. وقتی فعال باشد، تمام فرم های ارسالی توسط اکیسمت بررسی می شود.

موارد ارسالی که توسط اکیسمت به‌ عنوان هرزنامه شناسایی می ‌شوند، دارای وضعیت ویژگی ورود به هرزنامه می باشد، که از پردازش اعلان‌ ها و افزودن ‌ها جلوگیری می‌ کند.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه