تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

افزونه المان های بازاریابی برای المنتور | Affiliate Elements for Elementor

 نسخه: 1.5 
4 تیر 1403
24 شهریور 1403
294
1

Original price was: 349,000 تومان.Current price is: 104,700 تومان.

امتیاز خریداران:
0 از 5.0
0000
2223ساعت
0102دقیقه
3132ثانیه
در حال بارگذاری ...

افزونه Affiliate Elements for Elementor یک پلاگین افزودن المان های بازاریابی مانند مزایا و معایب، جدول مقایسه، محصول ویژه، باکس اعلان و… به المنتور است. این به شما کمک می کند تا وب سایت های خیره کننده خود را بدون هیچ گونه مهارت کدنویسی بسازید. این افزونه پرطرفدارترین عناصر بازاریابی یا همکاری در فروش را با تمرکز بر تجربه کاربر، انعطاف پذیری و خلاقیت ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا تنها با کشیدن و رها کردن المان ها طراحی های خود را انجام دهید.

افزونه Affiliate Elements for Elementor یکی از بهترین افزودنی های المنتور است که برای تمام وب سایت های وردپرس مفید می باشد و همه می توانند از آن برای بهبود المان های خود استفاده کنند. این افزونه بهترین ویژگی های ویرایش را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد همه چیز را به گونه ای که می خواهید سفارشی کنید و سایت خود را دقیقاً مطابق تصورات خود طراحی کنید. مانند، طرح، رنگ، فاصله داخلی، حاشیه، رنگ دکمه و غیره. همچنین به شما کمک می کند تا به بیش از 8 ویجت از پیش ساخته شده دسترسی پیدا کنید تا وب سایت بازاریابی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

بیش از 8 المان با افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
بیش از 8 المان با افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
ویژگی های برجسته افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
ویژگی های برجسته افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
طراحی های زیبا با افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
طراحی های زیبا با افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
معرفی المان های افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
معرفی المان های افزونه المان های بازاریابی برای المنتور
معرفی طرح های مختلف پلاگین Affiliate Elements for Elementor
معرفی طرح های مختلف پلاگین Affiliate Elements for Elementor
پلاگین Affiliate Elements for Elementor
پلاگین Affiliate Elements for Elementor
پیشنمایش پنل ادمین پلاگین Affiliate Elements for Elementor
پیشنمایش پنل ادمین پلاگین Affiliate Elements for Elementor
واکنش گرایی در پلاگین Affiliate Elements for Elementor
واکنش گرایی در پلاگین Affiliate Elements for Elementor

ویژگی های افزونه المان های بازاریابی برای المنتور | Affiliate Elements for Elementor

  • +۸ ابزارک آماده: بیش از ۸ ویجت آماده برای صرفه جویی در وقت شما. تمرکز شما روی محتوا خواهد بود نه طراحی بخش های منحصر به فرد.
  • کنترل های کاربرپسند: گزینه های ویرایشی متعدد برای تنظیم این ویجت ها با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی شما.
  • بلوک های متناسب با هر نیاز: از این ویجت ها می توانید برای تبلیغ خدمات، محصولات، نرم افزارها یا هر چیزی استفاده کنید. این ویجت ها چندمنظوره هستند.
  • ویجت های کاملاً قابل تنظیم: شما می توانید هر ویجت را به سرعت با ایده های طراحی خود همسو کنید، با گزینه هایی برای تنظیم تایپوگرافی، تنظیمات تصویر، آیکون ها و رنگ ها و بیشتر.
  • طراحی پیکسل پرفکت: عناصر با کیفیت بالا برای کمک به طراحان و توسعه دهندگان برای ساختن طرح های واکنش گرا و جذاب به سادگی ادغام شده اند.
  • آماده ترجمه: سازگار با WPML، افزونه Affiliate Elements for Elementor به کاربران اجازه می دهد تا وب سایت های چندزبانه المنتور را به راحتی بسازند.
  • کاملاً واکنش گرا برای هر دستگاهی: این افزونه به طور کامل با گوشی های هوشمند، تبلت ها، آیپد، لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی و غیره سازگار است.
  • سازگاری با مرورگر های مختلف: قالب ها با تمامی مرورگر های مهم مانند فایرفاکس، کروم، اپرا، سافاری و غیره سازگار هستند.
  • نصب، استفاده و تنظیم آسان: پلاگین کاربرپسند است و هیچ تخصصی نیاز ندارد. حتی کاربران مبتدی وردپرس نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
  • سازگار با SEO: افزونه Affiliate Elements for Elementor با در نظر گرفتن بهینه سازی موتورهای جستجو ساخته شده است تا رتبه بندی بهتری در تمام موتورهای جستجو داشته باشد.
  • بدون نیاز به مهارت های کدنویسی: شما به هیچ مهارت کدنویسی یا فنی نیاز ندارید. نصب این افزونه مثل هر افزونه دیگر است. تنظیمات نیز آسان است و مستندات گسترده ما آن را حتی آسان تر می کند.
  • عملکرد بهینه شده: افزونه با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده است. بنابراین کد تمیز و بهینه آن، سرعت بارگذاری بالایی را برای سایت تضمین می کند.

چرا Affiliate Elements for Elementor برجسته است؟

  1. راه اندازی و پیکربندی آسان
  2. کد، طرح و طراحی تمیز
  3. ایجاد بخش های تبلیغاتی جذاب با چند کلیک

پلاگین Affiliate Elements for Elementor مجموعه ای از بهترین ویجت های مربوط به عناصر بازاریابی را برای وردپرس ارائه می دهد. این ویجت های پیشرفته به شما امکان می دهند تا همه چیز را به دلخواه خود سفارشی کنید و سایت خود را دقیقا مطابق با تصوراتتان طراحی کنید، بدون نیاز به مهارت های کدنویسی. این پلاگین با ارائه بیش از ۸ عنصر بازاریابی محبوب و پرطرفدار که بر تجربه کاربری، انعطاف پذیری و خلاقیت تمرکز دارند، به شما کمک می کند تا به راحتی و با کشیدن و رها کردن، یک وب سایت تاثیرگذار بسازید. ما به روزرسانی های مداومی را ارائه خواهیم داد تا عناصر جدیدی به این مجموعه افزوده شود.

این بسته با طراحی منحصر به فرد و استفاده آسان، واقعا قابل توجه است. بنابراین دیگر نیازی به جستجو برای ویجت های مختلف ندارید. همه چیزهایی که نیاز دارید را می توانید در یک مکان پیدا کنید.

کجاها می توان از پلاگین Affiliate Elements for Elementor استفاده کرد؟
این پلاگین برای تمامی وب سایت های وردپرسی مفید است. در زیر برخی از موارد استفاده از این پلاگین آمده است:

  • وب سایت های مرتبط با بازاریابی
  • نمایش لیست محصولات به روش های منحصر به فرد
  • افزودن تصاویر مرتبط به مزایا و معایب
  • ایجاد جدول مقایسه جذاب در عرض چند دقیقه
  • تغییر ظاهر لیست محصولات به راحتی
  • تزیین محصولات ویژه به روش های مختلف

چگونه با Affiliate Elements for Elementor شروع کنیم؟
مراحل زیر را برای شروع با این پلاگین دنبال کنید:

نصب پلاگین: ابتدا فایل zip پلاگین را دانلود کنید. سپس آن را استخراج کرده و فایل zip پلاگین (affiliate-elements-for-elementor.zip) را برای گزینه ‘Upload Plugin’ انتخاب کنید و سپس از بخش مدیریت، پلاگین را نصب و فعال کنید.

انتخاب عناصر بازاریابی خود: به صفحه خود بروید و سپس با المنتور ویرایش کنید. در سمت چپ، یک پنل با نام “Affiliate Elements” خواهید دید. در اینجا می توانید عناصر مورد نیاز خود را روی صفحه تان استفاده کنید.

جذب بازدیدکنندگان خوشحال: با استفاده از طراحی های جذاب و ساده، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید. تغییر سبک های لیست محصولات بدون نیاز به مهارت های کدنویسی امکان پذیر است و حتی مبتدیان نیز می توانند این کار را انجام دهند. از Affiliate Elements for Elementor لذت ببرید.

عناصر بازاریابی آماده
ما پنج عنصر بسیار مفید برای نمایش و تزئین وب سایت شما با Affiliate Elements ایجاد کرده ایم. این عناصر به شما اجازه می دهند تا به بالاترین سطح از قابلیت های طراحی خود برسید:

  • AE Pros and Cons (ابزارک مزایا و معایب)
  • AE Comparison Table (ابزارک جدول مقایسه)
  • AE Featured Product (ابزارک محصول ویژه)
  • AE Product Listing (ابزارک لیستینگ محصول)
  • AE Call to Action (ابزارک فراخوانی برای اقدام)
  • AE Single Product (ابزارک محصول)
  • AE Notice Box (ابزارک باکس اعلان)
  • AE Features List (ابزارک لیست ویژه)
  • AE Product Rating (ابزارک امتیاز محصول)
  • AE Top Pick (ابزارک انتخاب برتر)

این عناصر به شما کمک می کنند تا وب سایت های چشم نواز و حرفه ای ایجاد کنید و بازدیدکنندگان را به خود جذب کنید.

افزونه المان های بازاریابی برای المنتور | Affiliate Elements for Elementor
افزونه المان های بازاریابی برای المنتور | Affiliate Elements for Elementor

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “افزونه المان های بازاریابی برای المنتور | Affiliate Elements for Elementor”

3 اکتبر 2023 (نسخه 1.5)

* به روز شده: آخرین بررسی سازگاری وردپرس 6.3.1

24 مه 2023 (نسخه 1.4)

* به روز شده: آخرین بررسی سازگاری وردپرس 6.2.2
* ثابت: هشدار رتبه ستاره

آیا سایت شما دارای نماد اعتماد اطمینان می باشد !؟

پاسخ : بله، سایت سَمَندون دارای نماد اعتماد اونم دو ستاره می باشد و همچنین دارای نماد اطمینان از سایت سرآمد نیز می باشد، که همه اینها به جهت اطمینان خریداران از خرید امن آنها می باشد، جهت مشاهده نمادهای اعتماد وبسایت کافیس به پاورقی پایین همین صفحه مراجعه کنید و بر روی لوگوهای اعتماد مورد نظر کلیک کنید تا مجوز دریافتی وبسایت ما را مشاهده نمائید.

آیا محصولات شما سالم و اورجینال می باشند !؟

پاسخ : بله کاملا، همه محصولاتی که در سَمَندون قرار داده می شود کاملاً تست شده اند و کاملا سالم و اورجینال می‌باشند، ممکن است در برخی موارد نسخه ای از محصولات مشکلاتی داشته باشد که این مشکل از طرف نویسنده و سازنده پلاگین و قالب است که معمولا این موارد در بروزرسانی های بعدی محصول توسط طراح برطرف می شود.

آیا دسترسی به فایل محصولات همیشگی می باشد !؟

پاسخ : بله کاملا، دسترسی به فایل محصولات برای خریداران مادام العمر می باشد و به راحتی می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود فایل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

آیا محصولات خریداری شده پشتیبانی می شوند !؟

پاسخ : بله، تمامی محصولات خریداری شده دارای 6 ماه پشتیبانی کاملا رایگان از سوی وبسایت سَمَندون می باشد و وبسایت سَمَندون در هر شرایطی در طول 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با مشتریان خود خواهد بود و به حل مشکلات احتمالی و راهنمایی آن‌ها می‌پردازد.

آیا محصولات برای کار کردن نیاز به لایسنس دارند !؟

پاسخ : قربان برای کارکردن نیازی به لایسنس نیست، اگر کار کردن افزونه نیاز به لایسنس داشت شما اصلا نمیتونستید وارد مدیریت افزونه بشید، لایسنس برای دریافت بروزرسانی می باشد که ما بروزرسانی ها رو از طریق پنل کاربریتون در اختیارتون میذاریم و شما میتونید نسخه های جدید رو از پنلتون در سایت ما دانلود و نصب بکنید.

با کدام کارت‌های بانکی می‌توانم خرید کنم !؟

پاسخ : امکان خرید با همه کارت های بانکی عضو شتاب میسر است. و محدودیتی در نوع بانک یا کارت بانکی وجود ندارد.

آیا نصب محصولات خریداری شده رایگان است !؟

پاسخ : بله کاملا، در صورتی مشتری به هر دلیلی نتواند محصولی را نصب کند بعد از خرید کافیست آدرس سایت خود به همراه اطلاعات ورود به محیط مدیریت سایت را برای پشتیبانی در یک تیکت ارسال کند تا اینکار برای خریدار بصورت کاملا رایگان انجام شود.

آیا امکان حذف کپی رایت قالب‌ها و محصولات وجود دارد !؟

پاسخ : بله،‌ این مورد در سََمندون مانعی ندارد. همچنین وبسایت سَمَندون در صورت درخواست خریدار، بصورت کاملا رایگان این کار را برای خریدار انجام می‌دهد.

آیا محصولات دارای آموزش می باشند !؟

پاسخ : بله، اکثر محصولات دارای دارای فایل مستندات اصلی خود هستند و برخی‌ دیگر نیز دارای آموزش ویدیوئی نحوه نصب و کار با محصول می باشند.

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از سَمَندون را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط سَمَندون طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول  رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت جدید

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه