تلفن تماس

02191097212

سبد خرید فروشگاه

آموزش پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان

آموزش پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان
آموزش پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان

فهرست مطالب آموزش پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان

آیا به دنبال راهی برای پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان هستید؟ افزونه دکان کامل ترین سیستم چند فروشندگی برای وردپرس و ووکامرس است. یک بازار آنلاین که خودش را مدیریت می‌کند. طراحی و رابط کاربری فوق العاده افزونه دکان همه چیز را برای مبتدیان آسان می‌سازد. آن قدر اتوماتیک است که فقط باید سفارشات را مرور کنید! و از قوی ترین سیستم چندفروشندگی وردپرس لذت ببرید. در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تنظیمات ظاهر را در دکان پیکربندی کنید.

توجه : برای خرید افزونه دکان پرو اینجا کلیک کنید.

نحوه پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان

در این مقاله با نحوه پیکربندی تنظیمات ظاهری دکان آشنا می شوید. برای انجام این کار، باید به مسیر، داشبورد وردپرس  –> دکان  –> تنظیمات  –> ظاهر بروید.

نحوه پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان
نحوه پیکربندی تنظیمات ظاهر در دکان

شرح فیلد ها

نمایش نقشه در صفحه فروشگاه: این گزینه را علامت بزنید تا فروشندگان شما نقشه فروشگاه را در نوار کناری فروشگاه خود نشان دهند. ما یک ابزارک برای نمایش مکان فروشگاه در هر صفحه فروشگاه داریم. می ‌توانید ابزارک را از مسیر، نمایش  –> ابزار ها حذف کنید، اما می ‌توانید این ویژگی را از تنظیمات نیز غیر فعال کنید.

کلید (Google Map API): این کلید به شما کمک می کند تا نقشه را در صفحه فروشگاه نمایش دهید. از اینجا می توانید کلید (API) خود را پیدا کنید. با استفاده از این کلید می ‌توانید نقشه‌ های سفارشی، مسیر های فروشگاه، مدل‌ های سه بعدی و بسیاری موارد دیگر بسازید. کافیست کلید خود را در این قسمت کپی و پیست کنید و کار تمام است.

(Mapbox): اخیراً کلید (Google Map API) گران‌ تر شده است. بنابر این دکان ویژگی (Mapbox) را برای کاربران رایگان و پرمیوم خود معرفی کرده است. می توانید کلید (API) را از اینجا دریافت کنید. (Mapbox) کمی با (Google Maps) متفاوت است. باید آدرس خود را دقیقا تایپ کنید و نشانگر را به مکان خود روی نقشه بکشید. می توانید تا (50000) بار ماهانه را به صورت رایگان تحمل کنید.

فرم تماس در دکان

نمایش فرم تماس در صفحه فروشگاه: مانند ابزارک نقشه، فرم تماس با فروشندگان نیز وجود دارد. مشتریان می توانند با استفاده از این فرم مستقیماً برای فروشنده پست ارسال کنند. می توانید این ابزارک را از مسیر، نمایش –> ابزار ها یا این پانل تنظیمات حذف کنید.

قالب فروشگاه سر صفحه: با استفاده از این تنظیمات، اکنون می توانید به راحتی قالب صفحات فروشگاه را تغییر دهید. چهار قالب موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماوس را روی قالب ببرید و دکمه انتخاب ظاهر می شود. روی دکمه کلیک کنید و قالب فعال می شود. یک کادر سبز رنگ روی قالب انتخاب شده ظاهر می شود. هر زمان که بخواهید می توانید از این صفحه قالب سرصفحه فروشگاه را تغییر دهید.

زمان بسته شدن فروشگاه: با این گزینه فروشندگان ساعات باز و بسته شدن فروشگاه های آنلاین خود را برنامه ریزی می کنند. اگر فعال باشد، فروشندگان می ‌توانند از این گزینه استفاده کنند، در غیر این صورت نه.

فعال کردن نوار کناری فروشگاه از موضوع: دردناک ترین مشکل برای دکان درهم زدن صفحه فروشگاه بود. زیرا نشانه گذاری قالب صفحه فروشگاه و نشانه گذاری قالب ها با یکدیگر تضاد داشتند. بنابر این برای مرتب کردن آن، ما یک ویژگی برای غیر فعال کردن نوار کناری از پانل تنظیمات اضافه کرده ‌ایم. غیر فعال کردن نوار کناری فروشگاه از درهم خوردن صفحه فروشگاه جلوگیری می کند.

تمام شد! این آموزش همه چیز درباره تنظیمات ظاهری دکان برای مدیران است.

پیمایش به بالا

%70 تخفیف کلیه محصولات به مدت محدود

ساعت
دقیقه
ثانیه